loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 27 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

عبدی: راه‌آهن تیم دوم پرسپولیس یا استقلال نیست

 

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که این تیم شعبه دوم پرسپولیس و استقلال نیست.


 بهادر عبدی در گفت‌وگو با  تسنیم، در مورد ادامه حضورش در تیم فوتبال راه‌آهن گفت: من با راه‌آهن قرارداد داشتم اما باید برای ادامه همکاری توافق مالی صورت می‌گرفت که این اتفاق هم رخ داد تا باز هم بتوانم به راه‌آهن کمک کنم.

 وی در خصوص اینکه با حضور مالکان جدید در راه‌آهن چه سرنوشتی در انتظار این تیم است، اظهار داشت: سال اولی که بابک زنجانی به راه‌آهن آمد اوضاع خوب بود اما فصل گذشته و بعد از دستگیری زنجانی مشکلات زیادی گریبانگیر ما شد. البته از اینکه برای فصل جدید حمید استیلی به عنوان مالک به راه‌آهن آمده خوشحالم و امیدوارم شرایط ما بهتر شود.

 هافبک تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: استیلی سرد و گرم چشیده این فوتبال است و می‌داند مهمترین دغدغه یک فوتبالیست مسائل مالی است. چون استیلی خودش فوتبالیست بوده کاملاً می‌تواند بازیکنان را درک کند.

 عبدی درباره حضور حمید استیلی در راه‌آهن به عنوان سرمربی عنوان کرد: استیلی مرا از لیگ یک به لیگ برتر آورد و خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا در تیم دیگری به غیر از پرسپولیس با این مربی کار کنم و به نوعی بعد از هفت هشت سال محبت‌های استیلی را جبران کنم.

 وی ضمن تأکید بر این مسئله که راه‌آهن تیم دوم پرسپولیس یا استقلال نیست و خودش نام بزرگی دارد، در مورد احتمال حضور علی کریمی در این تیم خاطرنشان کرد: من هم از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که علی کریمی می‌خواهد به راه‌آهن بیاید. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 هافبک تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که امکان دارد این تیم در فصل جدید هم جزو کاندیدا‌های سقوط به لیگ یک باشد، گفت: با این نفراتی که در راه‌آهن ماندنی شده و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد. امیدوارم اتفاقات فصل گذشته دیگر تکرار نشود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,957
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,893
  • بازدید ماه : 4,893
  • بازدید سال : 37,369
  • بازدید کلی : 629,490