loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 26 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

برادر سیدجلال: یک بار با حسینی تماس گرفتند و چند بار هم خودم با رحیمی جلسه برگزار کردیم

 مدیر برنامه‌های سید جلال حسینی گفت: از باشگاه پرسپولیس یک بار با سید جلال تماس گرفتند و چند بار هم خودم با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه برگزار کردیم.

علیرضا رحیمی امروز در اظهارنظری اعلام کرد که هیچ پیش شرطی برای سیدجلال حسینی برای عقد قرارداد نگذاشته است و چندین جلسه با این بازیکن گذاشته اما حسینی در جلسه حضور پیدا نکرده است به همین دلیل با سید جلال حسینی تماس گرفتیم تا راجع به این موضوع صحبت کند که وی فقط در این مورد صحبت کوتاهی انجام دهد و  گفت: من نمی‌خواهم رو در روی کسی قرار بگیرم. هم من و هم مدیر برنامه‌هایم که برادرم است بارها صحبت‌های لازم را داشته‌ایم که به همین دلیل خواهش می‌کنم حرف‌های مدیر برنامه‌های من را بشنوید.

در همین مورد سید رضا حسینی برادر سید جلال حسینی که مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز هست  گفت: جناب آقای رحیمی پیرو صحبت‌های شما ابتدا باید عرض کنم هیچ شکی مبنی بر زحمات شما در باشگاه پرسپولیس نیست اما با توجه به اینکه سیدجلال حسینی فصل گذشته به خاطر هواداران و باشگاه حرفی در خصوص مطالباتش نزد و بارها گفت به خاطر پرسپولیس حاضر است با تمام وجودش بازی کند اما این انتظار می‌رود که حداقل مشکل این بازیکن را قبل از عقد قرارداد جدید حل کنید.

وی افزود:‌ حداقل 50درصد از مطالبات سیدجلال حسینی مانده و حتی پیشنهادهای خوبی هم به رحیمی داده ایم. ما به رحیمی اعلام کردیم که می‌دانیم باشگاه دچار مشکل است اما بخشی از پول سیدجلال است که مربوط به فصل گذشته است بدهید و مابقی آن را نگه دارید تا پس از عقد قرارداد جدید آن را پرداخت کنید اما متأسفانه علی‌رغم اینکه مطالبات اکثر بازیکنان تا سقف زیادی پرداخت شده اما درباره سیدجلال این کار را نکردند.

حسینی تاکید کرد: آقای رحیمی فقط یک جلسه شما رسماً با سیدجلال گذاشتید اما بنده به عنوان مدیر برنامه‌های سید جلال به رحیمی گفت در شرایطی وارد این جلسه خواهیم شد که شما تکلیف مالیاتی و پول فصل گذشته این بازیکن را روشن کنید سپس در خدمت شما هستیم. سیدجلال الآن هنوز هم آمادگی مذاکره با باشگاه را دارد و فعلاً خواهد داشت اما متأسفانه باشگاه شرطی برای سیدجلال گذاشته که در شأن یک بازیکن ملی‌پوش نیست. سیدجلال به هواداران گفت که با هیچ تیمی قرارداد نبسته و نیاز به دروغ گفتن نداشت، مسئولان باشگاه خودشان شرط را می‌دانند که چه بود آنها در تماسی اعلام کردند ما حاضریم برای فصل قبل مشکلات سیدجلال را حل کنیم اما این درگروه این است که او تکلیفش را امسال با ما روشن کند که من هم به ایشان گفتم اول مطالبات و مشکلات فصل قبل سیدجلال را حل کنید بعد ما در خدمت شما هستیم.

مدیر برنامه‌های حسینی خاطرنشان کرد: اما وقتی دیدیم از طرف باشگاه قدمی برداشته نمی‌شود تا مشکلات قبلی حل شود به نظر شما باید چه کار کرد؟شاید باشگاه تمایلی ندارد که سیدجلال را جذب کند. من حتی این را اعلام می‌کنم ما این را می‌دانیم که شاید با مدافعان دیگر نیز صحبت کرده باشند. اشکالی ندارد اما این را هم باید بگویم که بهتر است با سیدجلال مدیری مثل رحیمی که به ایشان اعتقاد داریم احترامات لازم گذاشته شود او اگر دلش با پرسپولیس نبود مستقیم از جام جهانی می‌توانست برود و قراردادش را امضاء کند. من باید این را حتی بگویم در زمانی که سیدجلال در جام جهانی بود به من گفت: مشکلاتم را با باشگاه حل کن تا با خیال راحت برگردم و کارم را دنبال کنم. من هم از برادرم وکالت رسمی گرفتم و با آمادگی کامل با مسئولان باشگاه شرکت کردم. حتی در جلسه با رحیمی هم شرکت کردم بعد از بازی با آرژانتین این اتفاق افتاد که روز چهارشنبه بود. من به رحیمی گفتم خواهشاً مشکلات سید جلال را حل کنید تا ایشان با خیال راحت کارش را با پرسپولیس پیگیری کند که رحیمی هم به من گفت یکسری مشکلات داریم و دستمان خالی است. پس ما خودمان با حضور در باشگاه پیش‌قدم شدیم. ما حتی دوست نداشتیم کار به اینجا کشیده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اما با همه حرف‌ها این اتفاق‌ها افتاده اما نکته جالب این است که باز هم پرسپولیسی‌ها تأکید دارند قرارداد فصل آینده تنظیم شود و بعد پرداختی‌های فصل گذشته به ما پرداخت خواهد شد. این در شأن مدافع ملی‌پوش نیست که این طور برای شرط بگذارند بنابراین ما هنوز آمادگی داریم پس از پرداخت بخشی از مطالبات فصل گذشته سیدجلال و رفع مشکل مالیاتی‌اش در خدمت پرسپولیس باشیم. البته این را هم باید اعلام کنیم که خود آقایان هر روز قول می‌دهند که فردا مشکلات حل می‌شود و شاید این کمی شبهه‌دار باشد. ما باز هم تا دو سه روز آینده صبر خواهیم کرد و با توجه به پیشنهادها اقدام می‌کنیم. این حرف را هم فقط برای هواداران پرسپولیس زدم که همه در جریان وضعیت سیدجلال باشند البته رحیمی هم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داده و ایشان کوتاهی نکرده و ما خدای‌ناکرده نمی‌خواهیم ایشان را زیر سؤال ببریم اما این مسائل تا الآن اتفاق افتاده که سیدجلال هم دوست ندارد زیاد درباره‌اش حرف بزند.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,873
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,809
  • بازدید ماه : 2,809
  • بازدید سال : 35,285
  • بازدید کلی : 627,406