loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 27 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث خداحافظی من از پرسپولیسی ها یک شایعه است ولی اصلا دوست ندارم در مورد فصل نقل و انتقالات حرف بزنم.

محمد نوری در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای رفع بخشی از مشکلات شخصی و مالی‌ام به باشگاه پرسپولیس رفتم که خدا را شکر طبق توافقی که شد تا فردا مشکلم حل خواهد شد.

وی افزود: همینجا جا دارد از آقای رحیمی و مسئولان مالی باشگاه پرسپولیس که مساعدت‌های لازم را با من داشتند و یک سوءتفاهم حل شد تشکر کنم و امیدوارم که در کارهایشان موفق باشند.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا در مورد ماندن یا رفتنت هم حرفی زدی یا خیر، گفت: من برای این مسئله به باشگاه نرفته بودم. حرف‌هایی که مطرح می‌کنند که من دنبال خداحافظی و این حرف‌ها بودم واقعاً باعث تعجبم است. من در مورد فصل نقل و انتقالات هیچ حرفی ندارم چون اهل بازار گرمی نیستم. امیدوارم مشکلات کوچکم با پرسپولیس حل شود.

نوری یادآور شد: من هدف بزرگ و اصلی‌ام این است که جایگاه اصلی‌ام در تیم ملی را در جام ملت‌ها به دست بیاورم و غیر از این هدف دیگری ندارم چون دوست دارم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,018
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,954
  • بازدید ماه : 4,954
  • بازدید سال : 37,430
  • بازدید کلی : 629,551