loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 38 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به زودی صادقانه تمام حرف‌هایم را درباره پرسپولیس می‌زنم.

محمدنوری در باره روشن شدن تکلیفش برای فصل آینده اظهار داشت:ابتدا جا دارد همین جا از تمام مربیانی که به من زنگ زده‌اند و با آنها صحبت کرده‌ام صمیمانه تشکر کنم. کار کردن با مربیانی که به من زنگ زدند واقعا آرزوی هر بازیکنی است و جا دارد صمیمانه از این مربیان تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: مدیر برنامه‌های من صحبت‌هایی را با یک باشگاه انجام داده که ان‌شاءالله اولویت اول من همان باشگاهی است که مدیر برنامه‌هایم با آن صحبت کرده است.

وی در پاسخ سوالی که یعنی جدایی شما از پرسپولیس قطعی شده گفت: فعلا هیچ حرفی نمی‌زنم اما به زودی صادقانه حرف‌هایم را در مورد پرسپولیس خواهم زد. الان وقتش نیست.

هافبک قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که تیم مورد نظرتان تهرانی است یا شهرستانی یادآور شد: من فقط امروز می‌خواهم در همین حد حرف بزنم که اولویت من تیمی است که مدیر برنامه‌هایم با آْن صحبت کرده و به توافقات خوبی رسیده اما باز هم از تمام کسانی که به من لطف داشتند و زنگ زدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در راه فوتبالی خود موفق باشم. ان‌شاءالله بقیه حرف‌ها بماند برای بعد.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,148
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,084
  • بازدید ماه : 3,084
  • بازدید سال : 35,560
  • بازدید کلی : 627,681