loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 20 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  مدافع پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست که به کدام تیم می‌روم و منتظرم ببینم پرسپولیس به من رضایتنامه می‌دهد یا خیر زیرا بازیکن آزاد نیستم.


محمدرضا خانزاده با بیان این که اردوی اتریش خیلی خوب و از اردوی آفریقای جنوبی بهتر بود، اظهار کرد: هنوز مشخص نیست که در لیست نهایی کی‌روش چه کسانی هستند اما می‌دانم کی‌روش کار سختی دارد زیرا همه بازیکنان از لحاظ بدنی آماده بودند.

وی افزود: تمام بازی‌های دوستانه ما خوب بود و بازیکنان از لحاظ فنی و بدنی آماده شدند و در کل از این اردو بسیار راضی بودم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد در ذوب‌آهن بماند و یا به فکر پرسپولیس و تیم‌های اروپایی است، افزود: هنوز هیچ چیز مشخص نیست که به کدام تیم می‌پیوندم و منتظرم ببینم پرسپولیس به من رضایتنامه می‌دهد یا خیر زیرا بازیکن آزاد نیستم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,794
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,730
  • بازدید ماه : 4,730
  • بازدید سال : 37,206
  • بازدید کلی : 629,327