loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 92 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

 

رئيس کميته بازرسي و نظارت سازمان ليگ گفت: اسامي متخلقان رسانه‌اي تا 10 روز ديگر به رسانه‌هاي آنها اعلام مي‌شود.

حجت‌الاسلام عليرضا عليپور درباره اعلام نام برخي متخلفان فوتبال که افراد رسانه‌اي هستند، عنوان کرد: به صورت شفاف مي‌گويم افرادي که مرتکب تخلف شده‌اند در سال‌هاي 86 و 87 هم بازداشت شده بودند و نهادهاي نظارتي از همان زمان پيگير فعاليت اين افراد بودند، چراکه متصل و منتسب به پدرخوانده فوتبال ايران بودند! در نقل‌وانتقالات اخير هم فکر کرده بودند نظارت کم شده و از شلوغي ليگ‌هاي دسته پايين استفاده کردند تا کارهاي پشت پرده انجام دهند اما ما پيگير فعاليت‌هاي آنها بوديم. تخلف‌شان اين بوده که مديران ليگ برتري را تهديد کردند اگر بازيکنان آنها را نگيرند به مشکل مي‌خورند.

 

وي افزود: اين موضوع به کارآمدي مديران هم مربوط مي‌شود که زير بار تهديدها بروند يا نه. در اينجا از جامعه رسانه‌اي مي‌خواهم عليه ما موضع‌گيري نکند، چون بحثي که ما داريم بحث خبرنگار بودن اين افراد نيست، بلکه مربوط به بحث نقل‌وانتقالات است و اين افراد از جايگاه رسانه‌اي خود در اين بخش سوءاستفاده کرده و مي‌کنند. حتي ما به اين افراد پيشنهاد داديم که مديربرنامه شوند و مجوز بگيرند و با اين کارها چهره جامعه رسانه‌اي را خدشه‌دار نکنند. اسامي اين افراد متخلف و پرونده‌هاي‌شان را براي کميسيون اصل 90 مجلس و نهادهاي نظارتي ارسال کرديم که آنها پيگيري‌شان را انجام خواهند داد و همچنين معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد هم در جريان کارها قرار خواهد گرفت. همچنين ظرف 10 روز آينده اسامي اين افراد را به مديران رسانه‌ها اعلام مي‌کنيم تا خودشان در مورد آنها تعيين تکليف کنند.

 

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ درباره پرونده ارتباط برخي اهالي رسانه با مديرعامل اسبق يکي از باشگاه‌ها عنوان کرد: اين پرونده در اختيار حراست وزارت ورزش است و من از آنها مي‌خواهم که زودتر در اين زمينه اقدام کنند. برخي خبرنگاران هم در کميته رسانه‌اي فدراسيون‌ها حضور دارند يا به عنوان مشاور رسانه‌اي فعاليت مي‌کنند که کار آنها مشکلي ندارد.

 

عليپور درباره حواشي ديدار حميدرضا سياسي و بهروز منتقمي با مديران باشگاه رئال مادريد که همراه با اميرحسين جهانشاهي در اين باشگاه حضور يافته‌اند، گفت: پرونده باشگاه پرسپوليس در حيطه اختيارات ما نيست. ما آنچه در حوزه اختيارات‌مان باشد را انجام مي‌دهيم. حدود شش ماه قبل و زماني که هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در حال شکل‌گيري بود در خصوص ورود برخي افراد که از فرقه ضاله بهاييت بودند هشدار داديم که جا دارد از پيشگيري‌هاي سازمان بازرسي کل کشور تشکر کنم. آنها با مديريت و جلوگيري برخي انتصابات از ورود اعضاي اين فرقه جلوگيري کردند.

 

عليپور در خصوص اينکه چه کساني قصد ورود به هيئت مديره را داشتند که از فرقه بهاييت بودند و از ورود آنها جلوگيري شده است، عنوان کرد: بيشتر از اين نمي‌توانم قضيه را باز کنم.

 

وي با اشاره به حضور سياسي در باشگاه رئال مادريد همراه با جهانشاهي ادامه داد: نبايد به خاطر ندانم کاري سياسي و منتقمي به وزارت ورزش و جوانان خرده بگيريم و مسئولان اين وزارتخانه را زير سؤال ببريم. در حال حاضر مديران باشگاه‌ها و سرمربيان قبل از حضور در باشگاه مورد استعلام قرار مي‌گيرند اما پيشنهاد من اين است در خصوص اعضاي هيئت مديره باشگاه‌ها نيز همين عمل انجام شود. نبايد فردي بيايد و با گرفتن پستي يک شبه ره صد ساله را برود و به شهرت برسد.

 

«باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال شرايطي دارند که همه از شرايط و محبوبيت آنها استفاده مي‌کنند»، رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ با بيان اين جمله به حضور يکي از خوانندگان زيرزميني در تمرين پرسپوليس اشاره کرد و گفت: در ايران دو تيم پرسپوليس و استقلال طرفداران زيادي دارند که همه از شهرت آنها استفاده مي‌کنند. موضوعي که در هيچ کجاي دنيا مشاهده نمي‌کنيم. مثلاً تيم رئال مادريد فقط در شهر خودش طرفدار دارد و اگر به شهر ديگري در اسپانيا برويد طرفدار ندارد. مردم پمپلونا فقط طرفدار اوساسونا هستند اما در ايران پرسپوليس و استقلال در تمام شهرها طرفدار دارند و نيمي از ورزشگاه را طرفداران آنها پر مي‌کنند.

 

عليپور تأکيد کرد: نبايد اجازه داده شود افرادي که پيشينه فرهنگي مناسبي ندارند به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال ورود کنند. وزارت ورزش و جوانان وظيفه دارد در اين خصوص بيشتر دقت کند. همه چيز به پرسپوليس مربوط نمي‌شود و حوزه مديريت استقلال هم بايد به گوش باشد.

 

وي در پاسخ به اين سؤال که احتمال برخورد با باشگاه پرسپوليس يا خواننده زيرزميني وجود دارد يا نه، اظهار داشت: با اين شخص برخوردي نمي‌کنيم. او به عنوان يک طرفدار به تمرين پرسپوليس رفته و منع قانوني نداشته است.

 

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ درباره تخلف باشگاه‌هاي ليگ برتري در سقف بودجه و رعايت نکردن اين سقف توسط باشگاه‌هاي پرسپوليس، استقلال و سپاهان گفت: به جز اين سه تيم پيکان هم مورد شبهه بود که توضيحات مسئولان اين باشگاه را قبول کرديم. درباره پرسپوليس منتظريم تا قرارداد دايي شفاف شود و با قرارداد درخشان مقايسه کنيم تا به نتيجه برسيم. وضعيت سپاهان هم در حال بررسي است. سپاهان نامه جديدي ارائه کرده اما فکر نمي‌کنم در روند پرونده اين باشگاه تغييري ايجاد شود.

 

عليپور افزود: قرارداد استقلال در حال حاضر لب مرز است و بايد مورد بررسي بيشتر قرار بگيرد اما آنچه مسلم است اينکه سه تيم سپاهان، پرسپوليس و استقلال براي نيم فصل و جهت يارگيري بايد مجوز جديدي بگيرند.

 

وي درباره وضعيت فراز کمالوند که سرمربي گسترش‌فولاد شده و اينکه او مشکلي براي مربيگري دارد يا نه، گفت: از پنج نهاد در خصوص کمالوند استعلام گرفته‌ايم. اگر پاسخ استعلام‌ها به دست ما برسد، او مشکلي براي مربيگري ندارد و کارت مربيگري‌اش صادر خواهد شد.

 

رييس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ خاطرنشان کرد: او محروميت خود را پشت سر گذاشته که البته مقداري از آن هم کسر شده است. حتي جريمه خود را هم پرداخت کرده است. با اين حال با تأييد حراست فدراسيون فوتبال و امضاي تعهد مضاعف ديگر مشکلي براي نشستن روي نيمکت گسترش‌فولاد ندارد. هرچند کمالوند بايد فرم تعهدنامه مضاعف را به دست ما برساند و پاسخ استعلام‌ها در مورد او بيايد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 814
  • بازدید ماه : 814
  • بازدید سال : 33,290
  • بازدید کلی : 625,411