loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 53 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

مدافع تيم فوتبال راه‌آهن گفت: در مورد خبر پيوستنم به پرسپوليس تصميم‌گيرنده اصلي حميد استيلي تصميم‌گيرنده اصلي است.

محسن ايران‌نژاد در مورد اردوي کيش تيم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: خوشبختانه در اين اردو توانستيم از نظر روحي و رواني به شرايط خوبي برسيم. اين تعطيلات به ما کمک مي‌کند تا بتوانيم از نظر بدني و تاکتيکي به وضعيت به وضعيت خوبي دست پيدا کند.

 

وي ادامه داد: انشاالله مي‌توانيم با تمرين و تلاش به جدول ليگ برگرديم. اگر بتوانيم در بازي‌هاي پاياني نيم فضل امتيازات خوبي کسب کنيم در تعطيلات بين دوم نيم فصل مي‌توانيم به شرايط آرماني برگرديم.

 

مدافع تيم فوتبال راه‌آهن در واکنش به اين سؤال که آيا خبر پيوستنش به پرسپوليس صحت دارد؛ گفت: من هم اين موضوع را شنيده‌ام اما همه چيز در حد حرف است، من بازيکن راه‌آهن هستم و اگر قرار باشد چنين اتفاقي رخ بدهد بايد با تصميم استيلي و مسئولان باشگاه است.

 

ايران‌نژاد تصريح کرد: اگر چنين پيشنهادي به دست من برسد بعد از مشورت با حميد استيلي در مورد آن تصميم‌گيري مي‌کنم. در اين مورد استيلي تصميم‌گيرنده اصلي است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,037
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 33,513
  • بازدید کلی : 625,634