loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 28 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

 

خبرنگار صداوسيماي واحد اهواز پس از ماجراهاي مسابقه استقلال‌خوزستان و راه‌آهن در نهايت رضايتش جلب شده و شکايتي از احمدرضا عابدزاده ندارد.

محسن قبايي گفت: ما داخل ميکسدزون در حال فيلم گرفتن بوديم که احمد عابدزاده، امير عابداده، محمد آبشک به همراه دونفر ديگر از روي تخته پريدند و داخل ميکسدزون آمدند. هر 5 نفر شروع به فحاشي کردند و دوربين را از دست من گرفتند و شکستند و چون دوربين توقف فيلمبرداري را نزده بودم از اين ماجرا فيلمي موجود نيست.

 

وي افزود: من حکم قضايي گرفتم که عابدزاده را بازداشت کنند اما آنها به مبلغ 40 ميليون تومان به من چک دادند تا عابدزاده را آزاد کنند و فرداي آن روز يک دوربين به مبلغ 21 ميليون تومان خريدند.

 

قبايي ادامه داد: بعد از بازي امير عابدزاده پيش من آمد تا دوربين و فيلم را بخرد و به من گفت که به هر قيمتي که بخواهي دوربين را مي‌ خرم تا فيلم بازي به دست کميته انضباطي نرسد.

 

به هر حال رضايت اين شاکي جلب شده است و حکم کميته انضباطي نيز تا ساعاتي ديگر اعلام مي‌شود.

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 707
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,643
  • بازدید ماه : 1,643
  • بازدید سال : 34,119
  • بازدید کلی : 626,240