loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 26 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

 مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد که علاقه‌اي به جدايي از اين تيم ندارد.

 ميثم حسيني در خصوص خبر کنار گذاشته‌ شدنش از تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: من اگر مصاحبه‌اي کردم به خاطر اينکه ناراحت بودم و رويم فشار بود اين کار را کردم. من احساس مي‌کردم که به من اعتمادي ندارند. وقتي هفته به هفته مي‌گويند دفاع چپ نداريم آدم ناراحت مي‌شود.

 

وي افزود: همه مي‌دانند درچند سال گذشته براي پرسپوليس تلاش کردم. من به باشگاه پرسپوليس و هوادارانش مديونم و قاعدتا دوست ندارم از اين تيم جدا شوم.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: اتفاقا با حميد درخشان تماس گرفتم تا در اين مورد با او صحبت کنم اما او جواب نداد باز هم تأکيد مي‌کنم با باشگاه و تيم و هيچ بازيکني مشکلي ندارم و تابع تصميمات باشگاه هستم ولي خدا مي‌داند از روي ناراحتي اين حرف‌ها را زدم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,124
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,060
  • بازدید ماه : 2,060
  • بازدید سال : 34,536
  • بازدید کلی : 626,657