loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 55 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان سکوت رسانه اي خود را شکست.

اين مربي اهل کرواسي در حالي که کاملا سرحال به نظر مي‌رسيد وعده داد که به زودي به ايران بازخواهد گشت. اين جمله با تاکيد او مبني بر اينکه فعلا تا ما دسامبر(دي ماه) استراحت مي‌ کند، قاعدتا براي همه جذاب است. کرانچار گفت: در حال حاضر به همراه همسرم به اصفهان مي‌ رويم تا از آنجا راهي کرواسي بشويم. من به استراحت بيشتري احتياج دارم اما براي بازگشت به ايران آماده هستم و مطمئنم که به کشور شما بازخواهم گشت.

 

وقتي از کرانچار مي‌ پرسيم آيا براي هدايت پرسپوليس به ايران مي‌ آيد اينطور پاسخ داد که: من حتما دوباره روزي مربي پرسپوليس خواهم شد و البته حتما دوباره به ايران بازمي گردم. اما اين به اين معنا نيست که در همين فصل براي همين تيم پرسپوليس بيايم.

 

کرانچار درباره جدايي اش از سپاهان هم مي‌ گويد: اتمسفر و فضاي تيم ديگر خوب نبود و بهتر بود که بروم. اين يک تصميم شخصي بود و من خودم شخصا آن را گرفتم و اقدام به لغو قراردادم کردم. مشکل اين بود که روابط من و مديران خوب نبود و بايد کاري مي‌ کردم به هر حال من يک مربي خارجي بودم و مسائلي بين ما رخ داده بود. اين بهترين تصميم براي من و تيم بود تا روابطمان دوستانه باقي بماند.

 

کرانچار تاکيد مي‌ کند: من هيچ فشاري براي جدايي نداشتم اما خودم شخصا قرارداد را قطع کردم و نظرم هم اين بود که با خاطره خوش از سپاهان جدا بشوم، تيمي که جدا دوستش دارم و برايش آرزوي موفقيت مي‌ کنم.

 

سوال بعدي ما از کرانچار درباره احساسش به اصفهان است. زلاتکو مي‌ گويد: من لحظه هاي بسيار خوبي را در اصفهان گذرانده ام و افتخار مي‌ کنم به اينکه مردم ميهمان نواز و مودب اصفهان من را دوست داشتند. يک چيزي هم بگويم درباره زاينده رود، رودخانه اي که وقتي من به آنجا رفتم آب داشت اما حالا خشک شده. البته اصفهان هنوز هم زيباست و من اميدوارم زاينده رود هم به خاطر مردم اصفهان پرآب بشود.

 

حرف آخر او هم اين است: دلم براي تهران، اصفهان و همه مردم ايران تنگ مي‌ شود اما به احتمال زياد دسامبر دوباره پيش شما خواهم بود.

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,468
  • بازدید ماه : 1,468
  • بازدید سال : 33,944
  • بازدید کلی : 626,065