loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 31 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از حضورم در پرسپوليس بي‌خبرم و اين بحث فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.

محسن مسلمان در مورد شرايط تيم ذوب‌آهن گفت: شرايط تيم ما خوب است. هرچند در نتيجه‌گيري ناموفق بوده‌ايم که دليل آن هم تغييرات زيادي است که در اين فصل داشته‌ايم، اسکلت کلي تيم عوض شده و با حضور يحيي‌ گل‌محمدي شرايط تغيير کرده است، فوتبال خوبي بازي مي‌کنيم اما در نتيجه‌گيري بايد بهتر باشيم. در اين فصل فقط در سه چهار بازي ترکيب کامل خود را داشته‌ايم و بيشتر با محروميت و مصدوميت بازيکنان مواجه بوديم.

 

مسلمان در مورد شايعه بازگشتش به پرسپوليس گفت: واقعاً‌ در جريان اين مسئله نيستم، فصل گذشته رويانيان با من براي حضور در پرسپوليس صحبت کرده بود اما در اين فصل کسي با من صحبت نکرده و اين بحث فقط در رسانه‌ها مطرح شده است من شرايط خوبي در ذوب‌آهن دارم و با اين باشگاه هم قرارداد دارم.

 

مسلمان در مورد علت ناکامي تيم اميد در بازي‌هاي آسيايي اينچئون گفت: هيچ حرفي براي گفتن نداريم زيرا بد نتيجه گرفته‌ايم و به دنبال مغلطه کردن هم نيستيم و نمي‌خواهيم به دنبال مقصر بگرديم. من از مردم يک بار عذرخواهي کردم و باز هم به خاطر نتايج ضعيف تيم اميد در اينچئون عذرخواهي مي‌کنم اما واقعيت اين است که يا بايد تيم زير 23 سالي که عليرضا منصوريان جمع کرد به اينچئون مي‌رفت يا تيم خود وينگادا.

 

وي ادامه داد: اضافه شدن هفت بازيکن به تيم وينگادا شرايط را سخت کرد، من سه چهار بازيکن تيم را اصلاً نمي‌شناختم براي حضور در يک تورنمنت آشنايي بازيکنان و تمرين کردن آنها خيلي مهم است. آن تيم بازيکنان خوبي داشت اما واقعيت آن است که ما خيلي با هم تمرين نکرده بوديم در همان مسابقه که 4 بر يک باختيم 10-12 موقعيت گل‌زني داشتيم بهتر بود که تصميم واحدي در اين زمينه گرفته مي‌شد. چهار سال پيش که به بازي‌هاي آسيايي رفتيم تيم زير 23 سال به اين مسابقات رفت و سه بازيکن بزرگسال هم همراه تيم بود . امسال هم به جز تيم اميد ژاپن ساير تيم‌ها زير 23 سال بودند که سه بازيکن بزرگسال را هم داشتند. عراق يونس‌محمود را داشت، کره‌جنوبي هم با برخي از بازيکنان تيم بزرگسالش آمده بود زيرا همه به دنبال مدال بودند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,793
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,729
  • بازدید ماه : 2,729
  • بازدید سال : 35,205
  • بازدید کلی : 627,326