loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 39 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

 سرمربي سابق تيم فوتبال اميد پرسپوليس گفت: مزد و پاداش برتري تيمم مقابل استقلال را با برکناري‌ام دادند!

جواد حسن‌زاده در خصوص برکناري‌اش از سرمربيگري تيم فوتبال اميد پرسپوليس گفت: ما داماش را برديم استقلال را شکست داديم و ديروز هم پيکان را شکست داديم و تيمي درست کردم که 12 بازيکن من در سال‌هاي بعد هم مي‌توانند در تيم اميد بازي کنند چراکه ميانگين سني تيمم پايين است حتي آقايان به من گفته بودند که نتيجه برايشان مهم نيست و پرورش بازيکن برايشان اولويت دارد.

 

وي ادامه داد: حسين عبدي رئيس آکادمي پايه پرسپوليس به من گفته بود که تيمي ببنديم که در آينده هم بازيکنان آن بتوانند در فوتبال موثر باشند و اين بازيکنان در دو سال آينده هم مي‌توانند در تيم اميد بازي کنند و ما تازه در حال نتيجه گرفتن بوديم که بر سر يک مشکل کوچک حسين عبدي عذر مرا خواست.

 

سرمربي سابق تيم فوتبال اميد پرسپوليس درباره مشکل به وجود آمده هم خاطرنشان کرد: آقايان 4 بازيکن تيم اميد را بدون هماهنگي با من بر سر تيم بزرگسالان بردند که من اعتقاد داشتم اين موضوع بايد با هماهنگي من باشد که آنها با اين قضيه موافق نبودند و من هم گفتم اگر از من راضي نيستيد مي‌روم که آنها هم عذر مرا خواستند و قطع همکاري کرديم.

 

حسن‌زاده ادامه داد: در همين رابطه من پيش سرپرست باشگاه رفتم که او گفت مدير تيم حسين عبدي است و او بايد تصميم بگيرد سپس بهروز سلطاني با من تماس گرفت و گفت سر تمرين نرو که من به او گفتم من با تو قرارداد نبستم که تو به من بگويي چه کنم، قرارداد من با باشگاه است و آنها بايد تعيين کنند که من بروم يا نروم. البته باشگاه‌ هم نامه‌اي به من دادند که مبني بر اخراجم بود و ديگر سر تمرين نرفتم.

 

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در ادامه افزود: اين برکناري پاداش برد من مقابل استقلال است و مرا به همين دليل کنار گذاشتند و فکر مي‌کنم به خاطر همين مسائل است که فوتبال ما پيشرفت نمي‌‌کند چراکه کسي که در اين فوتبال سالم کار کند را کنار مي‌گذارند.

 

وي در پايان گفت: بهروز سلطاني 20 دروازه‌بان سر تمرين مي‌اورد و با آنها کار مي‌کند که من به او گفتم که فقط بايد 3 دروازه‌بان بياوري که چون منافع آقايان به خطر افتاد دست به يکي کردند و مرا کنار گذاشتند که البته زور آنها هم بيشتر است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,048
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,984
  • بازدید ماه : 4,984
  • بازدید سال : 37,460
  • بازدید کلی : 629,581