loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 135 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيکني مثل پولادي که ماه‌هاست در هيچ ميدان ورزشي و تمرين ديده نشده، چرا بايد به تيم ملي دعوت شود؟

حميد درخشان در خصوص شکست تيم فوتبال پرسپوليس مقابل سپاهان و همچنين خط خوردن بازيکنان اين تيم از ليست تيم ملي صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد.

 

 

* درباره بازي با سپاهان و باخت مقابل اين تيم صحبت کنيد.

 

به نظر من بازي خوبي بود و بازيکنانم خيلي خوب بازي کردند و زحمات زيادي کشيدند؛ اما وقتي تيمي مقابل تيم بزرگ و پرمهره‌اي مثل سپاهان بازي مي‌کند طبيعي است که بايد ابزار و نفراتش هم با آن تيم برابري کند. امسال هر تيم فقط مي‌توانست 18 بازيکن در ليست داشته باشد و بقيه بايد بازيکنان زير 23 سال باشند اما ما دقيقا براي اين بازي 6 بازيکن از بهترين‌هايمان را مصدوم و محروم داشتيم و در اين شرايط و با اين بازي بزرگ در واقع با 12 بازيکن مقابل سپاهان آمديم و دقيقه 94 گل خورديم اين نشان مي‌دهد که تيم ما رشد کرده و رو به جلو حرکت مي‌کند؛ اما چيزي که براي من مهم است اين بود که نفراتي که تعويض کرديم بايد مي‌ديدم که توانشان چقدر است و چقدر مي‌توانند به تيم ما کمک کنند در صورتي که بايد بگويم تعويض‌هايي که انجام دادم تعويض‌هاي تخصصي نبود و بازيکناني را به ميدان فرستادم که در پست اصلي‌شان بازي نمي‌کردند اما اين تغييرات را دادم و تا دقيقه 94 هم همه چيز خيلي خوب بود البته بايد بگويم روي اشتباه پوششي خط دفاعي دروازه‌مان باز شد.

 

* تعويض نورمحمدي چقدر در اين باخت نقش داشت؟

 

رضا نورمحمدي را به دليل مصدوميت و بالاجبار تعويض کردم و اگر رضا در زمين مي‌ماند آن اشتباه انجام نمي‌شد و آن گل را نمي‌خورديم. با اين همه من به سپاهان تبريک مي‌گويم چرا که سپاهان با اين نفرات و مهره‌ها انتظار مي‌رفت که خيلي بيشتر از اينها ما را اذيت کند اما باز هم مي‌گويم از بازيکنانم راضي هستم و آن چيزي که براي من مهم اين بود که از همه توانشان استفاده کردند.

 

* خيلي‌ها اعتقاد دارند، پرسپوليس در بازي مقابل سپاهان بيش از اندازه دفاعي بازي کرد. شما پاسخي براي منتقدانتان داريد؟‌

 

وقتي تيمي قدرت تهاجمي و بازيکنان هجومي‌اش را ندارد طبيعي است که مقداري دفاعي‌تر بازي مي‌کند. وقتي در پست‌هاي تخصصي مثل پست ماهيني که دونده است و يا نبودن علي‌عسگري که او هم در فاز هجومي کار مي‌کند خلأ داريم طبيعتاً چنين تيمي وارد فاز دفاعي مي‌شود و اين خود مزيد بر علت خواهد بود. اين به اين دليل بود که بازيکن رو به جلو نداشتيم و همين باعث شد که يک مقدار عقب بکشيم البته فشار تيم سپاهان هم زياد بود اما بايد بگويم اين بازيکنان اگر بودند تأثير زيادي در روند بازي ما داشتند و به اين شکل عقب بازي نمي‌کرديم.

 

* از عملکرد کار تيمي و دفاعي بازيکنان پرسپوليس در بازي مقابل سپاهان راضي بوديد؟‌

 

بله و واقعاً روي يک غفلت گل خورديم و دروازه ما باز شد. البته سپاهان پرمهره است؛ اما بچه‌هاي ما خيلي خوب زحمت کشيدند اما يادتان باشد که براي بازي بزرگ داشتن ابزار بزرگ مهم است که در اصفهان ما شش بازيکن مصدوم و محروم نداشتيم و مقداري گرفتار شديم.

* قبول داريد اين کمبود مهره به دليل خوب بسته نشدن پرسپوليس در ابتداي فصل بود؟

 

بله همينطور است البته سواي اينکه ما مي‌‌گوييم پرسپوليس خوب بسته نشده اما مصدومان زياد هم داريم. شما ببينيد که ماهيني را چگونه محروم کرديد، حميد علي‌عسگري مصدوم شده، پيام صادقيان محروم است، رضا نوروزي رباط صليبي پاره کرده، مهرداد پولادي اصلاً‌ معلوم نيست کجا است و مشخص نيست در ليست ما حضور دارد يا ندارد؟‌ شما وقتي از 18 بازيکن 6 بازيکن نداريد اين يعني اينکه بالاي 60درصد تيمتان را در اختيار نداريد. شما دغاغله را هم به اين جمع اضافه کنيد. شما مي‌توانيد با 12 بازيکن ليگ را تمام کنيد؟! هر بازي هم که يک نفر مصدوم مي‌شود! هر بازي هم يک بازيکن سه اخطاره مي شود! خوب در اين شرايط بازيکني براي ما نمي‌ماند.

 

*‌ اين نقيصه چه زماني قرار است برطرف شود؟‌

 

الآن کاري نمي‌توانيم انجام دهيم و بايد تا نيم‌فصل صبر کنيم. در نيم‌فصل بايد يک تعداد بازيکن را جابه‌جا کنيم و بازيکنان جديد بگيريم.

 

* از مهرداد پولادي خبر داريد؟ داستان او به کجا رسيد؟‌

 

او هيچ تلفني را جواب نمي‌داد و ما مانده‌ايم که او نه پاسخ ما را مي‌دهد و نه حتي پاسخ دوستان نزديکش را. اين وسط ما هم بلاتکليف هستيم.

 

* پرسپوليس قصد شکايتي از اين بازيکن دارد يا نه؟

 

ما شکايتي از او نداريم. ما در نيم‌فصل نام او را از ليستمان خارج مي‌کنيم. 100درصد اين کار را مي‌کنيم چرا که بازيکني که در ليست ما هست اما نمي‌توانيم از او استفاده کنيم براي چه بايد در ليست او را نگه داريم؟ او را نگه داريم چون فقط يک اسم دارد؟! اگر مي‌خواهد در پرسپوليس بماند پولادي بايد به تيمش کمک کند. شما مطمئن باشيد ما جاي او بازيکن مي‌آوريم چرا که پرسپوليس به بازيکنان نياز دارد چون سه جام برتر، حذفي و آسيا را در پيش داريم. حضور در اين سه ليگ نياز به بازيکن دارد و اگر بازيکن نداشته باشيم هر هفته تيم تحليل مي‌رود و در اين صورت براي پرسپوليس فاجعه پيش مي‌آيد.

 

* موضوع رضا نوروزي به کجا رسيد؟ آيا او را از ليست خارج مي‌کنيد يا نه؟‌

 

من بايد با پزشک رضا نوروزي صحبت کنم و اگر او بگويد زمان طول درمان اين بازيکن طولاني‌مدت است که از ليست خارجش مي‌کنيم اما اگر تا 4-5 ماه ديگر خوب شد مطمئناً رضا نوروزي را در تيم حفظ خواهيم کرد.

 

*‌ مهرداد پولادي در حاليکه نزديک به چهار ماه است در هيچ ميدان فوتبال و يا تمريني ديده نشده اما به تيم ملي دعوت شد و راهي اردوي پرتغال شده است. شما فکر مي‌کنيد چنين بازيکني به کار تيم ملي مي‌آيد؟

 

اين موضوعي نيست که من بتوانم درباره‌اش صحبت کنم و بايد کي‌روش در اينباره پاسخ بدهد.

 

*‌ اما به هر حال نام پولادي در ليست پرسپوليس قرار دارد.

 

او نه براي ما بازي کرده و نه قراردادي با پرسپوليس بسته است و فدراسيون هم که او را بازيکن آزاد اعلام کرده است پس ما نمي‌توانيم راجع به او صحبت کنيم. کي‌روش تصميم گرفته که او را دعوت کند و مسئوليت او هم با خود کي‌روش است و به من هيچ ربطي ندارد.

 

* اما به هر حال به عنوان يک کارشناس و پيشکسوت فوتبال مي‌توانيد در اينباره صحبت کنيد.

 

از نظر من پولادي نبايد به تيم ملي دعوت شود، بازيکني که چند ماه است بازي نکرده و بعد از جام جهاني در هيچ ميداني ديده نشده براي چه بايد به تيم ملي دعوت شود؟ به نظر من دعوت او به تيم ملي اشتباه است و اين نظر شخصي من بود.

 

* قرار بود پرسپوليس راهي اردوي ترکيه شود اما مقصد اين اردو از ترکيه به کيش تغيير کرد، دليل اين تغيير تصميم چه بود؟‌

 

وقتي از آب و هواي ترکيه مطلع شدم فهميدم که آنجا سرد است و بارندگي زيادي هم انجام شده  و به همين دليل اردوي کيش را انتخاب کرديم و قرار است دوشنبه راهي اين جزيره شويم و حدود 8 روز در آنجا صبح و عصر تمرين مي‌کنيم سپس به تهران برمي‌گرديم در جام حذفي به ميدان مي‌رويم و دوباره براي حضور در ليگ برتر آماده مي‌شويم. احتمال هم دارد که در کيش با راه‌آهن بازي کنيم.

 

* ليست تيم ملي هم اعلام شد و همه بازيکنان پرسپوليس که الآن در اين تيم حضور دارند از ليست خط خوردند به عنوان سرمربي پرسپوليس که پيش از اين مدعي بوديد بايد تعداد بيشتري از بازيکنان تيمتان به تيم ملي دعوت شوند چه پاسخي براي خط خوردن همه ملي‌پوشانتان داريد؟‌

 

به نظر من کي‌روش با خط زدن پرسپوليسي‌ها اشتباه کرد چرا که بازيکنان ما مي‌توانستند به تيم ملي کمک کنند اما ما احترام مي‌گذاريم به نظر سرمربي تيم ملي اما اميدواريم که تيم ملي هم موفق باشد.

 

* اين خط خوردن پرسپوليسي‌ها البته شايد به نفع شما هم باشد چرا که در اردوي کيش همه بازيکنانتان را در اختيار داريد.

 

بله قبول دارم که اين موضوع به نفع ما شد چرا که همه بازيکنانم را در اردو دارم و از اين بابت خوشحالم اما از بابت خط خوردن بازيکنان پرسپوليس از تيم ملي ناراحتم چرا که مي‌توانستند در تيم ملي حضور داشته باشند اما با اين شرايط بهتر مي‌توانيم پرسپوليس را جمع و جور کنيم.

 

 

-فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,869
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,805
  • بازدید ماه : 4,805
  • بازدید سال : 37,281
  • بازدید کلی : 629,402