loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 97 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

 سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: وقتي براي تيم ملي بازيکن انتخاب مي‌کنم به نام باشگاه توجه نمي‌کنم بلکه بر اساس بازي بازيکنان آنها را دعوت مي‌کنم.

کارلوس کي‌روش در خصوص بازيکنان دعوت نشده مانند رحمتي،خليل زاده ، عقيلي و خلعتبري، عنوان کرد: اگر شروع به صحبت و بخواهم در مورد بازيکنان توضيح بدهم بايد در مورد کل حروف الفبا صحبت کنم.راجع به بازيکناني که در اردوي پرتغال حاضر هستند صحبت مي‌کنم. با 24 بازيکن به اردوي پرتغال مي‌رويم.

 

وي افزود: گروه اصلي بازيکناني هستند که در جام جهاني در تيم ملي حضور داشتند. اين اردو يک فرصت براي يکسري بازيکنان جوان مثل رفيعي و اميري است تا هم در کنار تيم ملي باشند و هم کسب تجربه کنند.

 

کي‌روش در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه چرا هيچ بازيکني از پرسپوليس در ليست تيم ملي وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باشگاه‌هاي ديگر هم در تيم ملي بازيکن ندارند. اما وقتي من براي تيم ملي بازيکن انتخاب مي‌کنم به نام باشگاه توجه نمي‌کنم بلکه بر اساس بازي بازيکنان آنها را دعوت مي‌کنم.

 

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در مورد اينکه بعضي از بازيکنان که در ليست تيم ملي نيستند و عليه کي‌روش حرف زده‌اند آيا در ليست سياه قرار مي‌گيرند يا نه، ادامه داد: من نمي‌دانم شما راجع به چه حرفي مي‌زنيد و شايد آنها هم نمي‌دانند که چه مي‌گويند. اما اينجا تيم ملي است و درهاي آن هميشه باز است و ما 24 بازيکن با خودمان به اردو مي‌بريم اما مسلما تعداد بازيکنان حاضر در پرسپوليس، سپاهان و استقلال هم محدود است و آنها هم 200 بازيکن ندارند. تيم ملي 24 بازيکن دارد که در حال حاضر من اعتقاد داشتم اينها بايد در اردو باشند.

 

وي درباره فراهم شدن اردوي پرتغال هم، تصريح کرد: در کل داشتن يک اردو از نداشتن آن بهتر است و اعتقاد ما به اين است که اين مسير آماده‌سازي ماست و فرصتي است تا تيم ملي را هماهنگ کنيم و مطمئنا دستاورد و نتايج اين اردو را در اردوي آخر قبل از جام ملت‌ها خواهيم ديد.

 

کي‌روش افزود: اين اردو به منظور تست کردن بازيکنان است و اين فرصت را به آنها مي‌دهيم تا کيفيت‌شان را نشان دهند.  چرا که کيفيت لازم براي تيم ملي فقط فني و تکنيکي نيست بلکه بايد تکنيک صحيح، کاراکتر مؤثر و طرز تفکر مناسب هم باشد چرا که اين موضوع باعث مي‌شود تيم ملي رو به جلو حرکت کند و اين تازه شروع کار ماست و اميدوار هستم در جام ملت‌ها وضعيت مناسبي داشته باشيم. اما بايد بگويم اگر راجع به کساني که در اردو هستند حرف بزنيد پاسخ سوالات‌تان را مي‌دهم.

 

کي‌روش درباره دعوت احتمالي از بازيکنان دورگه به تيم ملي هم گفت: فقط در شرايطي که بازيکنان خوب و باکيفيت باشند اين کار را انجام مي‌دهم و اگر اينطور بازيکني نباشد نمي‌توانم آن را توليد کنم.

 

کارلوس کي‌روش در پاسخ به اين سؤال که ادينهو بارها ابراز علاقه براي حضور در تيم ملي فوتبال ايران کرده است، نظرتان در اين خصوص چيست، گفت: بارها با چنين شرايطي هم در پرتغال و هم در آفريقاي جنوبي روبه‌رو شده‌ام من فقط بازيکناني را در نظر مي‌گيرم که شهروند کامل يک کشور باشند. حالا هر اتفاقي که قبل از آن افتاده به من ارتباطي ندارد اين موضوع به خود بازيکن، فدراسيون يا مسائل ديگر ارتباط دارد.

 

سرمربي تيم ملي فوتبال در پاسخ به اين سؤال که ميانگين سن تيم ملي 2 سال جوان شده و آيا اين جوان شدن همچنان ادامه خواهد داشت يا خير، گفت: موضوع اصلي پير يا جوان بودن بازيکن نيست بلکه داشتن تيم ملي با کيفيت مهم است.  سرمربي جديد پرتغال ريکاردو کارواليو 38 ساله را به تيم ملي دعوت کرد بازيکن اگر کيفيت لازم را داشت بازيکن خوبي است به شناسنامه و کارت‌هاي شناسايي نگاه نمي‌کنم و به رنگ پيراهن کاري ندارم سن و سال و باشگاهي که بازيکن در آن بازي کرده برايم مهم نيست من مي‌خواهم تيم ملي ايران را بسازم.

 

وي تأکيد کرد: مسلماً براي تيم ملي خوب دفاع، هافبک و مهاجم و دروازه‌بان خوب احتياج داريم من وقتي براي تماشاي بازي‌هاي ليگ به عنوان مثال ديدار صبا و سايپا مي‌روم کارم اين نيست که بخواهم صبا يا سايپا را به عنوان باشگاه زير نظر بگيرم بلکه بايد عملکرد دروازه‌‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم را زير نظر بگيرند اکثر اوقات نام باشگاه‌ها براي من مهم نيست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,364
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,300
  • بازدید ماه : 3,300
  • بازدید سال : 35,776
  • بازدید کلی : 627,897