loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 26 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از ليگ هلند پيشنهاد دارم اما در حال حاضر همه تمرکزم بر روي موفقيت پرسپوليس در باز‌ي‌هاي پيش روست.

مهدي طارمي در خصوص پيشنهاد يکي از باشگاه‌هاي هلندي به وي براي حضور در ليگ اين کشور، گفت: صحبت‌هايي در اين باره با وکيل من انجام شده و خودم هم در جريان اين موضوع قرار گرفتم اما همه تمرکزم بر روي پرسپوليس است و الان که تيم کم‌کم رو به رشد مي‌رود همه تمرکزمان را بر روي تيم گذاشته‌ايم تا بتوانيم در جدول بالاتر برويم. مي‌خواهيم در پايان نيم فصل اول جزو سه تيم بالاي جدول باشيم و در پايان ليگ هم صدر جدول را در اختيار بگيريم و به همين دليل همه تمرکزم را بر روي پرسپوليس گذاشته‌ام.

 

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از نظر روحي توانايي حضور در ليگ‌هاي  اروپايي را دارد يا نه، خاطرنشان کرد: بازي کردن در تيم‌هاي بزرگ هميشه سخت است و حتي زماني که مي‌خواستم به پرسپوليس هم بيايم اين مسائل برايم وجود داشت چرا که من بازيکني بودم که از ليگ يک به پرسپوليس آمدم و فکر خيلي از مسائل را مي‌کردم. البته عده‌اي به من مي‌گفتند نمي‌تواني در پرسپوليس موفق باشي اما من به خودم و توانايي‌هايم اعتماد داشتم و خوشبختانه دايي و سپس درخشان به من بازي دادند و اميدوارم در ادامه هم بتوانم به روند رو به رشدم ادامه دهم اما درباره پيشنهاد اروپايي بايد بگويم اگر شرايط بگونه‌آي باشد که بتوانم بروم حتما اين کار را خواهم کرد چرا که بازي در اروپا باعث پيشرفت مي‌شود و مي‌دانم آنجا هم مي‌توانم موفق باشم.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط حاکم در اين تيم در چند وقت اخير هم ادامه داد: خوشبختانه شرايط بهتر شده و بازيکنان از نظر مالي و روحي در شرايط بهتري قرار گرفته‌اند چرا که هر هفته پول مي‌گيريم و اگر اين روند ادامه داشته باشد وضعيت بازيکنان هم خوب خواهد بود. با صدر جدول فقط 6 امتياز فرصت داريم و فکر مي‌کنم با دو برد پشت سر هم بتوانيم به صدر برسيم.

 

وي که دوست صميمي حسين ماهيني هم به شمار مي‌رود در مورد مشکلي که براي کارت معافيت اين بازيکن پيش آمده تصريح کرد: براي حسين دعا مي‌کنم که هر چه زودتر مشکلش حل شود چرا که او برادر بزرگتر من است و هر کاري که مي‌خواهم انجام دهم با حسين هماهنگ مي‌کنم و اميدوارم مشکلش حل شود تا بتواند در ادامه ليگ براي پرسپوليس بازي کند.

 

طارمي در خصوص ديدار اين هفته پرسپوليس مقابل سپاهان هم اظهار داشت: قاعدتا بازي با سپاهان در اصفهان سخت است اما ما تمرينات خوبي کرديم و فکر مي‌کنم پيروزي در اصفهان مقابل سپاهان دور از دسترس نيست. من اطمينان دارم که با امتياز از اصفهان برمي‌گرديم. چرا که مي‌خواهيم طلسم نبردن پرسپوليس در اصفهان مقابل سپاهان را بشکنيم.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در پايان درباره گلش که توسط مخاطبان برنامه 90 به عنوان گل ماه انتخاب شده، گفت: از مردم و مسئولان برنامه 90 تشکر مي‌کنم که گل من را انتخاب کردند اما زماني که اين گل را مي‌زدم فکر نمي‌کردم که گل من گل ماه باشد. با اين همه هواداران پرسپوليس اميدوار باشند که بتوانم باز هم براي تيم محبوب‌مان گل بزنم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,516
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,452
  • بازدید ماه : 2,452
  • بازدید سال : 34,928
  • بازدید کلی : 627,049