loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 19 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

 

بررسي اتفاقات هفته دهم مسابقات ليگ برتر از مهم‌ترين آيتم‌هاي برنامه نود در شب گذشته (دوشنبه) بود.

برنامه نود اين هفته به بررسي ديدارهاي هفته دهم ليگ برتر، اتفاقات ديدار پرسپوليس و استقلال خوزستان، ديدار ملوان انزلي و گسترش فولاد تبريز و ... پرداخت.

 

به نقل از تسنيم، سئوال مسابقه پيامکي اين هفته به بهترين گلزن شهريور ماه اختصاص يافته بود که از بين گل‌هاي عليرضا جهانبخش مهاجم نايمخن هلند، محسن دلير مهاجم تراکتورسازي تبريز، سروش رفيعي بازيکن فولاد خوزستان، مهدي طارمي مهاجم پرسپوليس و سامان نريمان جهان، گل مهدي طارمي با 30 درصد آرا به عنوان بهترين گل ماه انتخاب شد.

 

* مجري برنامه ابتدا به بررسي تيم‌هاي صعود کننده از گروه تيم فوتبال اميد ايران در بازي‌هاي آسيايي پرداخت و نشان داده شد که اين تيم به راحتي مقابل تيم‌هاي درجه 2 از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند.

 

* اعتراض رسول خطيبي سرمربي و بازيکنان تراکتورسازي به امکانات رختکن ورزشگاه يادگار امام (ره) و محل تمرين پس از پايان بازي تراکتورسازي نخستين بحث گزارش دوربين نود بود. خطيبي و شاگردانش اعتقاد داشتند که در فصل سرما به مشکل مي‌خورند. خطيبي عنوان کرد: اگر 2 بازيکن من نتوانند در فصل سرما دوش بگيرند و سرما بخورند چه کسي بايد پاسخگو باشد؟ من از نظمي مديرعامل باشگاه مي‌خواهم که به مسئولان ذي‌ربط دستور رسيدگي به اين وضعيت را بدهد.

 

* در خلال پخش ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال خوزستان، عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان روي خط آمد و ضمن تکرار اظهارات پس از پايان بازي‌اش در مورد جباري داور اين ديدار، گفت: از هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌‌کنم و فکر نکنند که به خاطر شکست، اين صحبت‌ها را مطرح کردم. همه داوران، مربيان و بازيکنان مي دانند که به کسي بي‌احترامي نکرده‌ام و نخواهم کرد. در مورد داوري نيز تاکنون صحبتي انجام ندادم اما در ديدار مقابل فولاد خوزستان و پرسپوليس به داور اعتراض کردم چون او با من خصومت شخصي دارد. او نبايد عليه ما پنالتي مي‌گرفت.

 

با وجود اظهارات ويسي، مسعود مرادي کارشناس داوري اين برنامه، پنالتي پرسپوليس را صحيح دانست.

 

در ادمه عادل فردوسي‌پور مجري برنامه در مورد کفش‌هايي که ويسي در اين ديدار پوشيده بود، پرسيد که سرمربي استقلال خوزستان گفت: اين کفش‌ها تقريبا «نو» بودند و تنگ هم نبودند!

 

* پيش از بررسي ساير ديدارهاي هفته دهم، مجري برنامه در مورد اينکه فريدون اصفهانيان در کلاس‌هاي «فوتورو» براي ناظر اليت شدن شرکت کرده است يا نه، که مرادي پاسخ داد: احتمالا شرکت کرده است. مجري برنامه بار ديگر پرسيد که آيا اصفهانيان مي‌تواند به زبان انگليسي صحبت کند که مرادي گفت: احتمالا مي‌تواند صحبت کند!

 

* ميهمان برنامه، وحيد اميري بازيکن تيم نفت تهران بود. نکته قابل توجه در اظهارات اين بازيکن، شروع فوتبالش از دوره دانشگاه بود. وي مدعي شد که تا پيش از رفتن به دانشگاه در چمن بازي نکرده بود و از دانشگاه فوتبال حرفه‌اي خود را آغاز کرده است. اين بازيکن اهل خرم آباد لرستان که به تازگي در کارشناسي ارشد قبول شده است، همچنين مدعي شد که قصد دارد تا دوره دکتري به ادامه تحصيل بپردازد.

 

* اتفاقات ديدار ملوان انزلي و گسترش فولاد تبريز از ديگر مسائلي بود که به آن پرداخته شد. مازيار زارع کاپيتان ملوان در مورد اينکه چرا تصميم گرفت از زمين بازي بيرون برود، گفت: اگر باشگاه اجازه دهد، ديگر در تمرينات ملوان شرکت نمي‌کنم. من انزلي‌چي هستم و خاک اين شهر را خوردم. هم من و هم پدرم که دروازه‌بان ملوان بوده، براي اين تيم زحمت کشيده‌ايم. کارهايي براي ملوان کرده‌ام که که هيچ کس نکرده است. درست نيست که به خاطر 4 پاس اشتباه به من و خانواده‌ام فحاشي شود. اين فوتبال آن قدر ارزش ندارد که بخواهند به خانواده‌ام فحاشي کنند. با اين شرايط روحيه کار کردن ندارم.

 

سيروس محجوب مالک ملوان نيز عنوان کرد: متوجه فحاشي از سوي يکي از هواداران ملوان شدم. او به من نيز فحاشي کرد و متاسفم براي اين فرد که به مردم توهين مي‌کند. به اين هوادار گفتم که اگر مي‌خواهي فحاشي کني اين کار را با من انجام بده و کاري به بازيکن نداشته باشد.

 

نصرت ايراندوست نيز در اين زمينه تصريح کرد: مازيار مانند من تحت فشار است و تحت تاثير ورزشگاه قرار گرفته بود. او قصد داشت به دليل فحاشي از زمين بيرون برود ولي با اصرار من به بازي برگشت و خدا کمک کرد و موفق به گلزني شد.

 

* مسعود رضائيان ديگر ميهمان تلفني برنامه بود. وي در خصوص تغيير کادر فني اين باشگاه گفت: با توجه به تجربه‌اي که از تيم‌هاي داماش گيلان، گهر درود و ... داريم، اعتقادي به تغيير مربي ندارم اما عبدالمجيد باقري‌نيا دوست نداشت ديگر همکاري کند و تصميم به جدايي داشت. ما هم به تصميم وي احترام گذاشتيم و با درخواست وي موافقت کرديم. در گزينه‌هاي خود به بهروز مکوندي رسيديم که مردم هم او را دوست دارند و با انتخاب وي اميدوار هستيم تا به تيم شوک وارد شود.

 

مديرعامل نفت مسجد سليمان در مورد اينکه آيا مکوندي مدرک مربيگري A را دارد يا نه، گفت: او اين مدرک را دارد و مشکلي وجود ندارد. اگر هم اين مدرک را نداشته باشد، راه‌هاي ديگري براي نشستن وي روي نيمکت وجود دارد. در واقع اين قوانين را اتخاذ کرده‌اند که بتوانيم آن را دور بزنيم! (با خنده)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,578
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,514
  • بازدید ماه : 4,514
  • بازدید سال : 36,990
  • بازدید کلی : 629,111