loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 35 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 

در چند روز گذشته حرف و حديث هاي زيادي در درخصوص مهرداد اولادي شنيده شد مبني بر اينکه او خودزني کرده و حتي خودش به اين خبر واکنش نشان داد.

اولادي مدعي شد که از فوتبال خداحافظي نکرده و فقط گفته مي‌ خواهم براي مدتي از فوتبال دور باشم. در همين خصوص او صحبت کرد که گفت‌وگوي او را مي‌ خوانيد:

 

گفتم دست از سرم برداريد

 

من واقعا ناراحت بودم چون حرف هاي زيادي در خصوص من زده بودند که صحت نداشت. هر کسي حرفي مي‌ زد و مي‌ گفتند من خودزني و خودکشي کردم و فوتبال را کنار گذاشتم. در صورتي که اين خبر درست نبود. من اينقدر تحت فشار بودم که گفتم که دست از سرم برداريد و يک مدت نمي‌ خواهم بازي کنم. روزي که فوتبال را شروع کردم مي‌ خواستم از حاشيه دور باشم.

 

اين آدم را به خدا واگذار مي‌ کنم

 

من تازه 28 سالم است و چرا بايد فوتبال را کنار بگذارم؟ من آسيب ديدم اما خودزني نکردم و من هم آدم هستم و زندگي شخصي دارم. مگر يک فوتباليست حتما بايد در زمين بازي مصدوم شود؟ دست به من به شيشه خورده اما خودزني نکردم. اما يک سري از آدم هاي بيکار و خبرچين براي خودشان وضعيت من را بررسي کردند و اين حرف ها را در آوردند. من اين آدم ها را به خدا واگذار مي‌ کنم. من در اوج عصبانيت حرف زدم و گفتم مي‌ خواهم فوتبال را کنار بگذارم اما خيلي عصباني بودم و بعد از حرفي که زدم پشيمان شدم.

 

صد در صد به استقلال گل مي‌ زنم

 

من در حال حاضر در تمرينات شرکت مي‌ کنم و مشکلي هم ندارم.اتفاقا مي‌ خواهم با قدرت برگردم و اگر کادر فني صلاح بداند براي اين بازي آماده هستم. اگر مقابل استقلال بازي کنم در همين بازي به استقلال گل مي‌ زنم. قبل از بازي با پرسپوليس گفتم،گل مي‌ زنم و حالا هم مي‌ کويم اگر جلوي استقلال بازي کنم صد درصد گل مي‌ زنم.

 

حق با آقاي محجوب بود

 

در حال حاضر عصباني نيستم و بايد بگويم آقاي محجوب به من لطف داشتند. ايشان از مديراني هستند که هميشه به تيم کمک کردند و براي ايشان احترام زيادي قائل هستم. آقاي محجوب و خوش قلبي هستند و ايشان درست مي‌ گفتند. من 12 درصد از قراردادم را گرفتم و حق با آقاي محجوب بود.

 

هواداران صبورتر باشند

 

شرايط ملوان در حال حاضر جالب نيست و من هم در 3 بازي گذشته بازي نکردم. بچه ها و کادر فني خيلي تحت فشار هستند و بازيکنان استرس زيادي را تحمل مي‌ کنند. هواداران بايد صبورتر باشند. درست است که نتايج خوبي نگرفتيم اما هواداران بايد صبورتر باشند و از تيم حمايت کنند. به هر حال آقاي ايراندوست هم زحمت خودشان را کشيدند و سرد و گرم چشيده اند و فکر مي‌ کنم در بازي هاي آينده بهتر نتيجه بگيرند.خودتان ديديد زارع چقدر در بازي با گسترش تحت فشار بود.

 

مي‌ خواستم خودکشي کنم رگم را مي‌ زدم

 

نمي‌ دانم چرا گفتند من خودزني کردم . کسي که بخواهد خودزني کند روي ساعدش را مي‌ زند؟ اگر مي‌ خواستم خودکشي کنم رگم را مي‌ زدم. من يک خانواده خوب دارم و در فوتبال به همه چيز رسيده ام. من کمبودي ندارم که بخواهم اين کار را بکنم. در اين فوتبال در تيم هاي بزرگي بازي کردم و لژيونر شدم و پول خوبي هم گرفتم و هيچ مشکلي هم ندارم.

 

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,022
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,958
  • بازدید ماه : 4,958
  • بازدید سال : 37,434
  • بازدید کلی : 629,555