loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 41 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 ايمون زايد براي هواداران پرسپوليس فراتر از يک بازيکن است.

او خالق آخرين اتفاق خوش پرسپوليس و پرسپوليسي‎ها بوده است و در واقع سرخپوشان پايتخت از اسفند  90 به اين سمت و آن دربي عجيب و غريب و پرخاطره ديگر شاهد هيچ موفقيت خاصي نبوده‎اند.

 

 

اين مهاجم ايرلندي- ليبايي در روزهايي که پرسپوليس پر از بحران و مشکل و ماجراست، دوست دارد به ايران بازگردد و براي پرسپوليس گره‎ گشا باشد به خصوص که با مصدوميت رضا نوروزي خط حمله پرسپوليس از هميشه خالي‎تر شده است. به نظر مي رسد تعصب اين بازيکن خارجي به پرسپوليس از خيلي از بازيکنان اين تيم بيشتر باشد!

 

 

گفتگوي کوتاهي با اين چهره جذاب سرخ‎ها داشته‎ايم که مي‎خوانيد.

 

ايمون چه خبر؟ بازي‎هاي پرسپوليس را دنبال مي‎کني؟

بله. من هميشه بازي‎ها و نتايج پرسپوليس را پيگيري مي‎کنم. در واقع از سال 2012 به اين‎سو ديگر پرسپوليس جزوي از زندگي من شده است و نمي‎توانم نسبت به آن و اتفاقاتش بي‎تفاوت باشم. الان ليگ ايران هفته هشتم خود را هم پشت‎سر گذاشته و متأسفانه پرسپوليس اصلاً نتايج خوبي نگرفته است. من واقعاً دليل اين همه افت پرسپوليس را نمي‎دانم. پرسپوليس بازيکنان خيلي خوبي دارد و نمي‎دانم چرا نتيجه نمي‎گيرد.

 

وقتي بازي‎هاي پرسپوليس را مي‎بيني، حسرت نمي‎خوري که در خط حمله‎‎اش غايب هستي و نمي‎تواني کمک حال اين تيم باشي؟

معلوم است که حسرت مي‎خورم. من با اين تيم و شرايطش کاملاً آشنا هستم و انگيزه زيادي براي کمک به تيم محبوبم دارم.

 

گفته مي‎شد علي دايي به بازي تو علاقه‎مند است و ممکن است در ابتداي فصل قرمزپوش شوي اما اين اتفاق رخ نداد.

هيچ صحبتي نشد و ظاهراً علي دايي به من و فوتبالم علاقه‎اي نداشت اما حالا که مربي تيم تغيير کرده شايد شرايط براي من هم تغيير کند.

 

شرايط جسمي و فني‎ات چگونه است؟  در فرم و شرايط بازي هستي؟

من کاملاً آماده هستم و از نظر بدني و تکنيکي در بهترين فرمم قرار دارم. آماده هستم تا به پرسپوليس بپيوندم و براي تيم محبوبم گلزني کنم. بازگشت به پرسپوليس مرا شديداً خوشحال و انگيزه مرا براي پا به توپ شدن چندين برابر مي‎کند.

پرسپوليس امسال بايد در رقابت‎هاي ليگ باشگاه‎هاي آسيا هم به ميدان برود. تجربه‎اي که من دو فصل پيش همراه با اين تيم داشته‎ام و حتي در آن رقابت‎ها هم توانستم براي تيمم چندين گل بزنم.

من عاشقانه دوست دارم به پرسپوليس کمک کنم تا در رقابت‎هاي آسيايي نتايج خوبي بگيرد و البته قهرمان ليگ ايران شود. مطمئنم اگر دوباره به پرسپوليس بازگردم بيشتر از مرتبه قبل براي تيمم گلزني خواهم کرد به خصوص در دربي و مقابل استقلال!

در طول دو- سه سال اخير پرسپوليس بازيکنان خوبي را جذب کرده و مهاجمان کارکشته‎اي هم به اين تيم پيوسته‎اند اما موفق به زدن گل‎هاي زياد نشده‎اند. به دليل اين مسئله فشار زيادي است که همواره روي بازيکنان پرسپوليس وجود دارد. پرسپوليس يک باشگاه پرابهت و باعظمت است و بزرگترين باشگاه ايران و آسيا محسوب مي‎شود. همه اين‎ها باعث مي‎شود تا بازيکنان پرسپوليس فشار مضاعفي را تحمل کنند. اما يک مسئله جالب وجود دارد و آن اين که من عاشق اين فشارها و هيجانات هستم. من پرسپوليس را با همه وجودم درک کرده‎ام. احساسات هواداران پرسپوليس را با تمام قلبم حس مي‎کنم و مي‎فهمم به همين دليل مطمئنم مي‎توانم مهره خوبي براي پرسپوليس باشم.

 

حالا که سرمربي پرسپوليس عوض شده و حميد درخشان به اين تيم آمده فکر مي‎کني شانست براي بازگشت به ايران چقدر باشد؟

مطمئنا آقاي درخشان مرا و فوتبالم را ديده‎اند و مي‎شناسند اگر ايشان خواستار جذب من باشند باشگاه با يک توافق ساده مي‎تواند مرا جذب کند. مهم اين است که آيا پرسپوليس ايمون زايد را مي‎خواهد يا نه. از طرف من که علاقه و اشتياق زيادي وجود دارد و اصلي‎ترين دغدغه‎ام بازگشت به پرسپوليس و گلزني براي هواداران خوبش است.

 

و مسائل مالي؟

تنها چيزي که برايم مهم نيست مسائل مالي است. آنچه براي من در درجه اول اهميت قرار دارد «پرسپوليس» است و بس.

 

 

 

 

-پرسپولیس نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,763
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,699
  • بازدید ماه : 3,699
  • بازدید سال : 36,175
  • بازدید کلی : 628,296