loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 30 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وقتي به تمرين برگردم قطعا نظر حميد درخشان را به خودم جلب مي‌کنم.

مهدي دغاغله  در خصوص شرايط خودش، پرسپوليس و ملوان صحبت‌هايي انجام داد که در زير مي‌خوانيد.

 

 

 

 

از شرايط بدني‌ات صحبت کن و اينکه در حال حاضر چه شرايطي داري؟

 

شرايط بدني‌ام خوب است و اين روزها به صورت اختصاصي تمرين مي‌کنم تا بتوانم به بازي‌هاي پرسپوليس برسم.

 

 چه زماني مي‌توانيم تو را در پيراهن پرسپوليس ببينيم؟

 

رسيدنم به بازي با سپاهان 80 به 20 است اما براي اينکه دوباره ريسک نکنم و از آنجايي که بعد از بازي با سپاهان ليگ حدود 20 روز تعطيل مي‌شود قصد عجله کردن ندارم و اگر اتفاقي نيفتاد از هفته دوازدهم براي پرسپوليس بازي مي‌کنم.

 

 چرا مصدوميتت اينقدر طولاني شد؟

 

خب من سه مصدوميت پشت سرهم را تجربه کردم که هر سه مصدوميتم هم پارگي بود و خوب شدن با اين شرايط خيلي کار آساني نيست.

 

 دليل اينکه اين همه مصدوميت يکجا سر تو آمده چيست؟

 

راستش براي اولين بار است که اين اتفاق افتاده و خودم هم نمي‌دانم که چرا اين همه مصدوميت سراغ من آمده است اما فکر مي‌کنم فقط بدشانسي‌ است و اميدوارم که ديگر اين مسئله برايم تکرار نشود و اين روزها با بدنسازي که مي‌کنم که مي‌خواهم عضلاتم را قوي کنم تا با قدرت به ميدان برگردم.

 

 هدفت از آمدن به پرسپوليس چه بود؟

 

قطعا هدف اول من موفقيت پرسپوليس و سپس رسيدنم به تيم ملي بود اما اتفاقات خاصي رخ داد که نتوانستم به اين هدف‌ها برسم اما تلاش مي‌کنم تا هم جايگاهم را در پرسپوليس بدست بياورم و هم اينکه به تيم ملي برسم.

 

 درباره تغيير و تحولات کادر فني پرسپوليس هم صحبت کن.

 

خب اين مسئله‌اي بود که باشگاه آن را انجام داد و من به عنوان يک بازيکن بايد کارم را انجام دهم و به نظر باشگاه هم بايد احترام بگذارم.

 

تو با نظر علي دايي به پرسپوليس آمدي و حالا سرمربي تيم حميد درخشان است. از اين نمي‌ترسي که در پازل تاکتيکي سرمربي جديد پرسپوليس قرار نگيري؟

 

پاسخ اين سوال را نمي‌دانم چراکه تا به حال با کادر فني جديد تمرين نکردم اما مطمئن باشيد که وقتي به تمرينات اضافه شوم حتما نظر درخشان را جلب مي‌کنم اما نظر نهايي را براي اينکه بازي کنم يا نه سرمربي خواهد داد.

 

 جو حاکم بر فضاي پرسپوليس با تحولات جديد را چگونه ارزيابي مي‌کني؟

 

خب جو الان خوب شده و ما از 9 امتياز ممکن 7 امتياز را گرفته‌ايم و اميدوارم که اين بردها ادامه‌دار باشد تا پرسپوليس به جاي اصلي‌اش برگردد اما بايد بگويم که هدف همه ما قهرماني و گرفتن کسب سهميه آسيايي است تا موجب شادي دل هوادارانمان شويم.

 

به عنوان يکي از مهاجمان فوتبال کشورمان فکر مي کني چرا بازي‌هاي ليگ در اين چند سال اينقدر کم گل شده است؟

 

فوتبال نسبت به سال قبل‌ترش در حال پيشرفت است و مي‌بينيم که تيم‌ها دفاعي بازي مي کنند و بايد بگويم فوتبال هر سال پيشرفته‌تر از قبل دنبال مي‌شود.

 

 خب اين شرايط در فوتبال همه دنيا هم به همين گونه است اما مي‌بينيم که جذابيت در همه جاي دنيا هنوز حفظ شده و بازي‌ها هنوز پرگل است.

 

بايد قبول کنيم که در فوتبال ايران فشار بر روي مربي بسيار زياد است و مربيان هم در ابتدا به گل نخوردن فکر مي‌کنند اما در فوتبال روز دنيا اين گونه نيست و همه کار خودشان را انجام مي‌دهد اما در فوتبال ايران کسي به بازي زيبا فکر نمي‌کند و همه فقط نتيجه مي‌خواهند و به همين دليل مي‌بينيم که بازي‌ها کم گل‌تر شده و تيم‌ها دفاعي‌تر بازي مي‌کنند.

 

 اين مصدوميت بلندمدت تو را چقدر از اهدافي که داشتي عقب  انداخته است؟

 

واقعا از هدف‌هايي که داشتم عقب افتادم اما هروقت ماهي را از آب بگيري تازه است من هم تلاشم را مي‌کنم و شما مطمئن باشيد که در اولين بازي که انجام مي‌دهم گل بزنم همه مصدوميت و غيبتم فراموش مي‌شود. من در بازي اول همه چيز را جبران خواهم کرد.

 

 مصدوميت رضا نوروزي هم براي پرسپوليس مزيد بر علت شده که در خط حمله با فقر بازيکن روبرو بشود.

 

رضا دوست خوب من است اما مي‌دانم که شرايط سختي دارد هرچندکه او نشان داده که مرد روزهاي سخت است و اميدوارم با قدرت برگردد چراکه پرسپوليس به او احتياج دارد.

 

 اما صحبت از کنار گذاشتن نام او از ليست پرسپوليس به دليل مصدوميت شنيده مي‌شود.

 

من هم اين موضوع را شنيده‌ام اما اميدوارم که اينطور نشود چون او مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. با اين همه نظر نهايي را در اين زمينه کادر فني و مسئولان باشگاه مي‌دهند.

 

 بحث حضور محسن خليلي در پرسپوليس هم شنيده مي‌شود. فکر مي کني با حضور او کار مهاجمان سخت‌تر خواهد شد؟

 

ما کار خودمان را مي‌کنيم اما پست ما با هم فرق دارد. با اين همه هرکس که مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند اميدوارم کنار ما باشد و محسن خليلي هم که آقاي گل ما بوده مي‌تواند بازيکني باشد که به ما کمک خواهد کرد.

 

 امسال ملوان نتايج خوبي نگرفته. به عنوان بازيکني که سابقه بازي در اين تيم را داري فکر مي‌کني اين تيم که نتيجه خوبي مي‌گرفت امروز به اين روز افتاده؟

 

من نمي‌توانم بگويم دليل اين ناکامي‌ها چيست اما مي‌توانم بگويم که ملوان را  دوست دارم و از نتايجي که مي‌گيرد ناراحتم. بعد از پرسپوليس نتايج ملوان را پيگيري مي‌کنم و اميدوارم از اين بحران خارج شود چراکه حق انزلي‌چي‌ها اين نيست. سال گذشته ما بهترين خط حمله را داشتيم و اميدوارم ملوان باز هم روزهاي خوب را تکرار کند.

 

 اما خداحافظي احساسي اولادي و اتفاقاتي که مازيار زارع در بازي با گسترش فولاد رقم زد نشان مي‌دهد وضعيت اين تيم خيلي بيشتر از چيزي که فکرش را بکنيم بحراني است.

 

مازيار زارع بازيکن احساسي است و من در انزلي بازي کردم و شرايط اين شهر را مي‌دانم اما مطمئنم که مازيار مي‌تواند شرايط تيم را جمع‌ و جور کند چراکه حق مردم انزلي نيست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,322
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,258
  • بازدید ماه : 5,258
  • بازدید سال : 37,734
  • بازدید کلی : 629,855