loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 31 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم تيم فوتبال ملوان با وجود داشتن قرارداد با اين تيم از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

مهرداد اولادي که در ابتداي فصل جديد از استقلال جدا شد و به ملوان پيوست تصميم به خداحافظي از فوتبال گرفت.

 

اين بازيکن با وجود آنکه امسال با ملواني ها قرارداد دارد اما در سن 28 سالگي از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

 

وي در گفت و گو با فارس اين خبر را تائيد کرد.

مهاجم تيم فوتبال ملوان گفت: در اين مدت آنقدر برايم حاشيه درست کردند که تصميم گرفتم از فوتبال خداحافظي کنم و صد در صد اين تصميم قطعي است.

 

مهرداد اولادي در خصوص اينکه تصميم به خداحافظي از فوتبال گرفته است گفت:آنقدر تحت فشار هستم که تصميم گرفتم از فوتبال خداحافظي کنم. يک هفته است روي اين موضوع فکر مي کنم و متاسفانه از هيمن طريق اعلام مي کنم که از دنياي فوتبال کنار مي روم.

 

وي افزود:من در اوج فوتبالم به حقم نرسيده ام و ديگر انگيزه اي براي حضور در مسابقات ندارم.

 

مهاجم ملوان در خصوص اينکه حاشيه هاي اخير چقدر در اين تصميم وي نقش داشته است گفت:شما نمي دانيد در اين مدت چقدر عذاب کشيدم.من چند وقت پيش در حال صحبت با تلفن بودم که خبر بدي را به من منتقل کردند، از عصبانيت دستم را پرت کردم که متاسفانه بدون اينکه متوجه اطرافم بشوم دستم به شيشه خورد و تاندون دستم پاره شد. در اين مدت انواع حاشيه ها را برايم درست کردند و گفتند اولادي خودکشي کرده و اولادي فلان کار را کرده است. من نمي دانم اگر کسي بخواهد خودکشي کند اين کار را انجام مي دهد؟

 

وي در ادامه گفت و گو با فارس تاکيد کرد:کاري کردند که امروز در 28 سالگي خداحافظي کنم و صد در صد تصميمم عوض نخواهد شد. از امروز دنبال کار ديگري مي روم بلکه دست از سرم بردارند.

 

مهاجم فصل گذشته استقلال در خصوص اينکه براي اين تصميمم خود با چه شخصي مشورت کرده گفت: با هيچ‌کس. خودم اين تصميم را گرفتم و مي خواهم در آرامش زندگي کنم. من سال گذشته بايد از فوتبال مي رفتم و امروز هم اين موضوع را به مسئولان ملوان منتقل مي کنم. در حال حاضر هم در تهران هستم و هر روز در کلينيک دکتر نوروزي تمرين مي کنم و دستم هم هيچ مشکلي ندارد.خوشبختانه شرايط بدني ام هم خوب است ولي ديگر تمايلي به بازي در اين فوتبال ندارم. در اين باره هم چند بار با سيروس محجوب تماس گرفتم اما او تلفنش را جواب نداد.

 

وي با بيان اينکه خيلي از فرصت هاي خوب را از دست داده است گفت: در 16 سالگي در پرسپوليس بودم و حتي در بهترين شرايط زندگي پيشنهاد شالکه 04 آلمان را رد کردم و به خاطر سربازي به ايران برگشتم. در حالي که اگر آن زمان به اين تيم مي رفتم يکي از بهترين بازيکنان تاريخ ايران مي شدم. در اين بين هم اعتراف مي کنم تصميماتم اشتباه بود ولي از طريق شما از هواداران ملوان و پرسپوليس عذر خواهي مي کنم و اميدوارم آنها من را حلال کنند.من به خاطر مشکلات شخصي و خانوادگي فوتبال را کنار گذاشتم اما خواهش مي کنم دوستان رسانه اي در مورد من مطالب غير واقعي ننويسند. من خانواده آبرومندي دارم و همه مي توانند بيايند و در اين ورد تحقيق کنند اما اگر مطلبي غير واقعي نوشته شود با آبروي انسان ها بازي خواهد شد.

 

وي در پايان گفت: تا کنون فقط 5 در صد پولم را از ملوان گرفته ام و خداوکيلي در اين بين حتي نتوانستم با مسئولان اين باشگاه حرف بزنم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 32,989
  • بازدید کلی : 625,110