loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 146 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

"تماشاگران پرسپوليس مرا کوچک کردند"، "منتظر کوچکترين اشاره علي کريمي براي بازگشت به پرسپوليس هستيم"، "پرسپوليس نتيجه بگيرد، دوستان و غير دوستان آرام نمي‌نشينند"، "اجازه دخالت به حميد استيلي در تصميمات پرسپوليس را نمي‌دهيم".

اين آخرين اظهار نظرهاي رئيس هيات مديره پرسپوليس است که نسبت به مسائل و اتفاقات روز باشگاه مطرح شده است.

 

حميدرضا سياسي درباره حضور علي کريمي در تمرينات پرسپوليس و تلاش باشگاه براي قانع کردن وي براي بازي کردن در تيم اظهار کرد: من هنوز نتوانسته‌ام با کريمي صحبت کنم. اول بايد با خودش حرف بزنم و اگر احساس کنم که تمايلي براي بازي در پرسپوليس دارد، براي جذبش کوتاهي نخواهيم کرد.

 

وي تاکيد کرد: ما منتظر کوچکترين اشاره کريمي هستيم. او فعلا مي‌خواهد با پرسپوليس تمرين کند. کادر فني هم دلش مي‌خواهد علي کريمي به تيم پرسپوليس برگردد و بتواند به تيم کمک کند.

 

رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس درباره شرايط پرسپوليس و اميدواري به تداوم اين روند، تاکيد کرد: ان شاءالله روزهاي خيلي خوب را هم در پرسپوليس خواهيم ديد. آروزي من اين است که هواداران پرسپوليس روزهاي خوبي را با تيم خود داشته باشند.

 

سياسي در ادامه با انتقاد از شعارهاي بعضي از تماشاگران در حمايت از وي در روز حضور علي کريمي در تمرين پرسپوليس (سياسي، درخشان - پرسپوليس قهرمان) تصريح کرد: واقعا از شخصيت پردازي بدم مي‌آيد. تماشاگران پرسپوليس مرا کوچک کردند. شعار براي قهرمانان و پهلوانان است نه من. اصلا از اين حرکت خوشم نيامد و حتي گفتم با اين مسئله برخورد کنند!

 

"مسئله باشگاه پرسپوليس با اسپانسر يکي از مسائلي است که هنوز به نتيجه نرسيده و شفافيتي در توافقات طرفين وجود ندارد". رئيس هيات مديره پرسپوليس در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر با خودداري از صحبت درباره وضعيت اسپانسر تاکيد کرد: ما هنوز با اسپانسر در حال مذاکره هستيم و اجازه بدهيد تا زماني که نتيجه نهايي نشده، صحبتي نداشته باشيم. من قبلا گفته بودم و الان هم مي‌گويم که اگر اسپانسر به هر دليلي نتوانست تعهداتش را پرداخت کند، اجازه نمي‌دهم باشگاه دچار مشکل شود.

 

سياسي در بخش ديگري از صحبت‌هايش درباره شائبه کارت خدمت چند بازيکن ديگر پرسپوليس از جمله محسن بنگر و اميد عاليشاه هم گفت: من اطلاعي از اين موضوع ندارم.

 

وي يادآور شد: به هر حال مشکلات پرسپوليس هر روز در حال افزايش است. هر روز براي ما مشکلاتي ايجاد مي‌کنند. دوستان و غير دوستان هر وقت پرسپوليس نتيجه بگيرد آرام نمي‌نشينند!

 

رئيس هيات مديره پرسپوليس در پاسخ به سئوالي مبني بر ارتباط نزديکش با حميد استيلي و اينکه گفته مي‌شود استيلي نقش اساسي در تصميم گيري‌هاي پرسپوليس دارد، اظهار کرد: اصلا اينطور نيست. نه خود استيلي تصميمي به دخالت در پرسپوليس دارد و نه ما اجازه دخالت به وي نمي‌دهيم. او در راه آهن مشغول کار است و تمرکزش را روي تيم راه آهن گذاشته است.

 

سياسي همچنين انتخاب محمود خوردبين به عنوان سرپرست پرسپوليس با نظر حميد استيلي را خلاف واقع دانست.

 

رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان درباره اينکه امير عابديني به دنبال لابي‌هاي فراباشگاهي براي رسيدن به پست مديرعاملي پرسپوليس است، گفت: من اطلاعي از اين موضوع ندارم. من فقط کم و بيش از گوشه و کنار لابي هاي داخل باشگاه خبر دارم! لابي هاي فراباشگاهي خارج از حيطه من است. به هر حال قرار است دوشنبه هفته آينده بعد از نشست هيات مديره، مديرعامل باشگاه معرفي شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,457
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,393
  • بازدید ماه : 3,393
  • بازدید سال : 35,869
  • بازدید کلی : 627,990