loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 27 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: درباره حضور امير عابديني در پرسپوليس چيزي نشنيده‌ام و راجع به اين مدير هم چيزي نمي‌دانم.

حميدرضا سياسي در خصوص وضعيت پرسپوليس گفت: خوشبختانه از شرايط پرسپوليس راضي هستم و تيم هم وضعيت خوبي دارد و فکر مي‌کنم در آينده بهتر از اين هم خواهيم شد.

 

وي درباره حضور علي کريمي در تمرينات پرسپوليس هم ادامه داد: اگر اين بازيکن تمايل داشته باشد به پرسپوليس برگردد. هر کاري مي‌کنم او را دوباره با پيراهن پرسپوليس ببينيم اما بايد بگويم هنوز نتوانسته‌ام علي کريمي را پيدا کنم و با او در خصوص بازگشتش به پرسپوليس صحبت‌هايي انجام دهم.

 

سياسي درباره ديدار اين هفته پرسپوليس درباره استقلال خوزستان اظهار داشت: شک نکنيد که پرسپوليس اين بازي رامي‌برد چرا که ما در هر بازي براي برد به ميدان مي‌رويم و روز پنجشنبه هم فقط سه امتياز را مي‌خواهيم.

 

رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس درباره اينکه آيا از انتخاب حميد درخشان به عنوان سرمربي اين تيم رضايت دارد يا نه،‌افزود: از انتخاب درخشان ناراضي نيستم و فکر مي‌کنم عملکرد خوبي داشته است هر چند که اگر اهل فن بيشتر دقت کنند متوجه خواهند شد پرسپوليس رشد محسوسي داشته است.

 

سياسي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود او 8 نفر از کارمندان پرسپوليس را اخراج کرده تا کارمندان خودش را به اين باشگاه بياورد، افزود: درباره اخراج هيچ کسي نقش نداشتم و اطلاعي هم از اين موضوع ندارم. پرسپوليس سرپرست دارد و باشگاه را سرپرست اداره مي‌کند و نقش من در هيأت مديره است اما من حتي نمي‌دانم چه کساني در باشگاه پرسپوليس کار مي‌کنند. از اخراج اين 8 نفر هم هيچ اطلاعي ندارم.

 

وي درباره انتخاب مديرعامل پرسپوليس و اينکه گفته مي‌شود احتمال دارد خود سياسي مديرعامل اين باشگاه شود، اظهار داشت: سه‌شنبه آينده اعضاي هيأت مديره دور هم جمع مي‌شوند و درباره بحث انتخاب مديرعامل هم مواردي را مطرح مي‌کنيم اما بايد ببينيم که به توافق مي‌رسيم يا نه. اما درباره مديرعاملي خودم بايد بگويم اين مسئله را جدي نگيريد.

 

رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس درباره شايعه حضور امير عابديني به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: بحث حضور امير عابديني را نمي‌دانم و راجع به ايشان هم چيزي نشنيده‌ام.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,287
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,223
  • بازدید ماه : 5,223
  • بازدید سال : 37,699
  • بازدید کلی : 629,820