loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 125 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهرداد پولادي از شايعه‌سازي بسيار شاکي شده و شايعه دريافت تابعيت را خنده دار خواند.

مهرداد پولادي که با راي کميته انضباطي بازيکن آزاد است در مورد آينده‌اش مي‌گويد: «فعلا که خبري نيست. انشالله بعد از پايان اردوي تيم ملي در پرتغال، با مسئولان پرسپوليس مذاکره مي کنم تا اگر توافق شد به اين تيم برگردم و با پيراهن قرمز در ليگ و ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروم. قبل هم در مصاحبه با شما گفته بودم که اگر بخواهم به ايران برگردم فقط براي پرسپوليس بازي خواهم کرد. »

 

اما پاسخ پولادي به شايعه دريافت تابعيت قطر:« نمي دانم اين شايعات از کجا در مي آيد. به خدا خسته شدم از بس شنيدم در مورد من شايعه درست مي کنند. يک روز مي گويند تابعيت قطر گرفته ام و فردايش حرف ديگري مي زنند. من هرگز اين کار را انجام نمي دهم و شايعه دريافت تابعيت واقعا خنده دار است»

 

پولادي از رسانه ها خواهشي هم دارد:« اگر اتفاقي بيفتد و بخواهم به هر تيمي بروم خودم اطلاع مي دهم. دوست ندارم هر روز درباره آينده ام شايعه اي ساخته شود. الان هم آخرين خبر اين است که بعد از اردوي تيم ملي در پرتغال با مسئولان پرسپوليس پاي ميز مذاکره مي نشينم تا اگر توافق شد براي اين تيم بازي کنم»

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,436
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,372
  • بازدید ماه : 4,372
  • بازدید سال : 36,848
  • بازدید کلی : 628,969