loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 59 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت: علي کريمي در فوتبال ما محو شدني نيست و او بايد در اين شرايط به پرسپوليس کمک کند.

محمد رويانيان با اشاره به فعاليت‌هاي اقتصادي‌اش در باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: نمي‌دانم چرا مديراني که بعد از من به پرسپوليس آمدند برنامه‌هاي اقتصادي من را دنبال نکردند. فقط يک قرارداد سه ماهه من، پنج ميليارد و هشتصد ميليون تومان براي پرسپوليس درآمدزايي مي‌کرد اما آقايان دنبال اين پروژه‌ها نرفتند.

 

وي ادامه داد: نه پروين و نه رحيمي دنبال کارهاي اقتصادي من نرفتند، طرح‌ها، برنامه‌ها و قراردادهاي اقتصادي که من براي پرسپوليس طراحي کردم تماماً به نفع اين باشگاه و هوادارانش است، حتي به نفع اسپانسر و بخش خصوصي است اما متأسقانه پيگيري نمي‌شود.

 

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: اگر من دنبال برند پرسپوليس نبودم و اين برند را نگرفته بودم الان پرسپوليس براي آقايان ديگري بود.

 

رويانيان درباره حضور بهروز منتقمي و حميد درخشان در پرسپوليس اظهار داشت: اميدوارم منتقمي و درخشان در پرسپوليس موفق باشند چون موفقيت اين دو نفر يعني موفقيت پرسپوليس. هم درخشان و هم منتقمي بايد از سوي هواداران و هيئت مديره حمايت شوند. براي هواداران نبايد بحث شخصي مهم باشد. در مورد سرمربي نبايد شخصي خاصي را برجسته و فقط از يک نفر حمايت کنيم.

 

وي در خصوص حضور علي کريمي در تمرين پرسپوليس عنوان کرد: اميدوارم کريمي هميشه موفق شود،‌ او براي فوتبال و سرمايه فوتبال است. کريمي در فوتبال ما محو شدني نيست و او بايد در اين شرايط به پرسپوليس کمک کند.

 

رويانيان در واکنش به شايعه کم‌کاري برخي از بازيکنان پرسپوليس تأکيد کرد:‌ چنين چيزي محال است. ممکن است يک بازيکن در بازي روحيه خود را از دست بدهد و نتواند خوب بازي کند اما کم‌کاري محال است. هيچ بازيکني در پرسپوليس کم‌کاري نمي‌کند.

 

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در مورد توقيف منزل مسکوني‌اش و اجاره نشيني اين ‌روزهاي خود گفت: زياد نمي‌خواهم در اين مورد حرف بزنم اما از خيلي‌ها دلخورم، من منزلم را به خاطر پرسپوليس از دست دادم اما دريغ از يک تماس و حتي يک پيامک. انگار نه انگار که من مديرعامل پرسپوليس بودم و منزلم را براي پرسپوليس از دست دادم.

 

وي در پايان درگذشت غلامي مسئول تيم پرسپوليس سيستان و بلوچستان را تسليت گفت.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,346
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,282
  • بازدید ماه : 2,282
  • بازدید سال : 34,758
  • بازدید کلی : 626,879