loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 75 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

پيام صادقيان ستاره پرسپوليس لحظه شماري مي‌کند تا براي تيم محبوبش بازي کند، پيام که اين روزها کمتر حرف مي‌زند، بعد از تحويل پاسپورتش به فدراسيون و نتايج نااميدکننده تيم ملي اميد صحبت مي‌کند.

پيام صادقيان مي‌گويد: خداراشکر شرايط خوبي دارم و تلاش زيادي مي کنم تا آمادگي بالاي خودم را حفظ کنم و براي بازي کردن لحظه شماري مي کنم.

 

پيام در مورد تيم ملي اميد و نتايج ضعيفش مي گويد: خيلي ناراحتم و نمي‌دانم چه بگويم وقتي بازي‌ها را مي‌ديدم دوست داشتم از تلويزيون وارد زمين شوم و براي تيم کشورم بازي کنم اما نمي‌شد. من سرباز کشورم هستم و کاش شرايطي به وجود مي آمد که حداقل براي تيم ملي اميد به ميدان مي رفتم و دين خودم را ادا مي‌کردم.

 

صادقيان در مورد تحويل پاسپورتش به فدراسيون مي گويد: خب اين نظر فدراسيون بوده است و از اين نظر خوشحالم من جام جهاني را از دست دادم اما خب در آن مقطع حتماً آقاي کي روش اينطور صلاح مي دانسته است اما براي جام ملتها شرايط فرق مي‌کند و من با تمام وجود آماده هستم تا به تيم ملي کشورم خدمت کنم.

 

ستاره جوان فوتبال ايران که گاهي اوقات پرخاشگر هم مي‌شود، مي‌گويد: من پيام صادقيان هستم و خصوصيات اخلاقي منحصر به فرد خودم را دارم، من هم اشتباه مي‌کنم اما قطعاً يک اشتباه را 2بار تکرار نمي کنم و سعي مي کنم روي جسم و روح خودم هميشه کار کنم و بتوانم بدون حاشيه کارم را دنبال کنم. اعتقاد دارم مي توانم در فوتبال ايران و دنيا به موفقيت هاي زيادي برسم اما نيازمند کمک هستم و انتظار دارم حداقل براي من حاشيه سازي نکنند من هم با تمام وجود ذهن خودم را معطوف زمين چمن و فوتبالم مي کنم تا بتوانم به اهدافي که دارم به کمک خداوند بزرگ برسم.

 

صادقيان همچنين در مورد شرايط پرسپوليس مي‌افزايد: پرسپوليس يک تيم معمولي نيست. پرسپوليس بزرگ است و با هوادارانش بزرگتر. من ايمان دارم که در ادامه فصل به موفقيت مي رسيم و همچنين اين را مي دانم که اسمها براي پرسپوليس مهم نيستند، چرا که پرسپوليس و هوادارانش از هر اسمي بزرگتر است.

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 980
  • بازدید سال : 33,456
  • بازدید کلی : 625,577