loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 35 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

روز چهارشنبه بايرن مونيخ در چارچوب دور مقدماتي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا در آليانس آرنا پذيراي منچسترسيتي خواهد بود.

 پیش از بازی برابر من‌سیتی، ژابی آلونسو که اخیرا نقش رهبری خط میانی بایرن را برعهده گرفته است، در یک نشست خبری اظهار داشت: "باید مراقب داوید سیلوا باشیم. من سعی خواهم کرد او را مهار کنم. در همه سالهای فوتبالم اتصال دهنده خط دفاعی به خط حمله بوده‌ام. خط میانی مرکز ثقل بازی است. نباید بگذارم سیلوا به دروازه ما نزدیک شود. اگر داوید سیلوا را مهار کنیم، بخش بزرگی از تیم حریف را از کار انداخته‌ایم."

بعد از قهرمانی چمپیونزلیگ با لیورپول و رئال مادرید اینک آلونسو دوست دارد با پیراهن بایرن مونیخ هم برنده این جام شود. وی در این باره گفت: "نظر شخصی‌ام این است که عالی می‌شود اگر با تیم سومی هم بتوانم قهرمان چمپیونزلیگ شوم و همچنین در ششمین قهرمانی بایرن در این جام سهیم باشم."

 

 

مرجع:ورزش3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,207
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,143
  • بازدید ماه : 3,143
  • بازدید سال : 35,619
  • بازدید کلی : 627,740