loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 34 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس بعد از پيروزي تيم اميد اين باشگاه مقابل استقلال چهار بازيکن از اين رده سني را به تمرين بزرگسالان دعوت کرد.

حسين عبدي  با اعلام اين خبر اظهار کرد: من در آکادمي کار کوچکي انجام مي‌دهم و نگاه ويژه‌اي به تيم‌هاي پايه دارم. از قبل بازيکنان تيم اميد را مي‌شناختم. در بازي پرسپوليس با استقلال هم به ورزشگاه رفتم تا از نزديک عملکرد بازيکنان را زير نظر بگيرم. هدفم اين بود تا ببينم بازيکنان در يک مسابقه تحت فشار چگونه کار خواهند کرد.

 

وي افزود: پس از اين بازي، سه بازيکن را به همراه يک دروازه‌بان به تمرين بزرگسالان دعوت کرديم تا هم انگيزه آنها بالا برود و هم مقاومت مقابل آکادمي‌ها شکسته شود. اين حرکت ادامه خواهد داشت و هر بازيکني از تيم‌هاي پايه خوب باشد، بدون شک به تمرين تيم بزرگسالان دعوت خواهد شد.

 

مربي پرسپوليس تاکيد کرد: اميدوارم براي بازيکن سازي حمايت معقولي از اين تفکر شود تا پل ارتباطي بين آکادمي و تيم بزرگسالان جا بيفتد و محکم شود.

 

عبدي در پايان درباره اينکه آيا به خاطر دربي و پيروزي پرسپوليس در اين مسابقه اين چهار بازيکن به تمرين بزرگسالان دعوت شده‌اند، گفت: خير. من از قبل اين بازيکنان را زير نظر داشتم و حتي زمان مديريت عليرضا رحيمي در باشگاه، به وي نامه زدم تا آنها به تمرين بزرگسالان بيايند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,933
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,869
  • بازدید ماه : 3,869
  • بازدید سال : 36,345
  • بازدید کلی : 628,466