loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 40 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 سخنگوي باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در پرونده مهرداد پولادي قراردادي ارائه شده که در باشگاه وجود ندارد!

مهدي خواجه‌وند در مورد راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص پرونده مهرداد پولادي و آزاد اعلام شدن اين بازيکن گفت: باتوجه قراردادي که در باشگاه پرسپوليس وجود دارد پولادي بازيکن ما محسوب مي‌شود اما ظاهراً در جلسه کميته انضباطي قراردادي ارائه شده که در باشگاه وجود ندارد!

 

وي ادامه داد: در قراردادي که در باشگاه وجود دارد تأکيد شده که هيچ متممي خارج از قرارداد معتبر نيست.

 

سخنگوي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: کسي از وجود قراردادي جديد خبر نداشت و فکر مي‌کنم جز قراردادي که در سازمان ليگ ثبت شده قرارداد ديگري معتبر نيست.

 

خواجه‌وند در واکنش به اين مسئله که شنيده مي‌شود مهرداد پولادي مي‌خواسته يک ميليارد تومان به باشگاه پرسپوليس کمک کند ولي از اين تيم جدا شود، اظهار داشت: اين موضوع را از شما مي‌شنوم و فکر نمي‌کنم چنين چيزي صحت داشته باشد.

 

وي ادامه داد: هنوز اين حکم به باشگاه ابلاغ نشده است. زماني که حکم پولادي به ما ابلاغ شود امکان دارد به اين حکم نزد کميته استيناف اعتراض کنيم.

 

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره اينکه چه کسي رئيس کميته انضباطي اين باشگاه است، عنوان کرد: چون کميته انضباطي زير مجموعه بخش حقوقي باشگاه محسوب مي‌شود و من هم مدير بخش حقوقي هستم فعلاً مسئوليت کميته انضباطي باشگاه برعهده من است.

 

خواجه‌وند در واکنش به صحبت‌هاي عليپور که اعلام کرده پرسپوليس و ديگر متخلفان سقف بودجه در فصل نقل‌و انتقالات نيم‌ فصل محدوديت خواهند داشت، گفت: من از جزئيات بوجه و اينکه چه مقدار هزينه شده اطلاعي ندارم اما حتماً سعي مي‌کنيم قوانين را رعايت و طبق قانون حرکت کنيم.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,777
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,713
  • بازدید ماه : 2,713
  • بازدید سال : 35,189
  • بازدید کلی : 627,310