loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 132 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اينکه گفته مي‌شود بعضي از بازيکنان کم‌کاري مي‌کنند را قبول ندارم و فکر مي‌کنم يک سوتفاهم است که با تلاش بيشتر بازيکنان برطرف خواهد شد.

حميد درخشان  در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهارنظر عجيب علي پروين درباره اين تيم برخورد نامناسب با پيشکسوتان اين باشگاه و ... صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد.

 

 اولين بردتان را مقابل راه‌آهن به دست آورديد. از اين بازي بگوييد.

 

به نظرم براي شروع و استارت اين برد بد نبود و خوب بود که برنده شديم .خوب بازي کرديم و نتيجه خوبي هم گرفتيم و من از عملکرد بازيکنانم در بازي مقابل راه‌آهن راضي هستم اما کار زيادي داريم تا به پرسپوليس ايده‌آل برسيم و کار ما هم سخت است. تا پايان ليگ بازي‌هاي زيادي باقيمانده اما اميدوارم بتوانيم هفته به هفته به آمادگي لازم برسيم و کامل‌تر بازي کنيم.

 

 در مدت نزديک به 10 روزي که پرسپوليس را در اختيار گرفتيد فکر مي‌کنيد ايراد کار اين تيم که باعث شده تا کنون نتايج لازم را نگيرد کجاست؟

 

بالاخره نقايصي وجود دارد که آرام آرام و هفته به هفته بايد آن را حل کرد.

 

 بعد از بازي با راه‌آهن در مصاحبه‌تان گفتيد که پرسپوليس مشکل بدني دارد و ما هم در استاديوم ديديم که بازيکنان تيمتان پس از سوت پايان بازي از شدت خستگي روي زمين افتادند.

 

مي‌دانم که پرسپوليس مشکل بدني دارد اما بايد آرام آرام اين مشکل را برطرف کرد و نمي‌توان فشار زياد به بازيکنان آورد چرا که فشار زياد به بازيکنان باعث مي‌شود جواب معکوس بگيريم. خيلي سعي نمي‌کنيم به بدن بازيکنان فشار بياوريم اما هفته به هفته اين نقيصه را برطرف مي‌کنيم تا پرسپوليس به تيم ايده‌آلي که مد نظر همه ماست برسد.

 

 از زماني که شما سرمربي پرسپوليس شديد صحبت از کم‌کاري بعضي از بازيکنان به گوش مي‌رسد. خودتان اين مسئله را ديده يا شنيده‌ايد؟!

 

من اعتقاد ندارم که بازيکني کم‌کاري مي‌کند و مي‌بينم که همه در حال تلاش هستند اما بايد تلاش بازيکنان بيشتر شود چرا که هواداران و رسانه‌ها انتظارات زيادي از بازيکنان پرسپوليس دارند و بازيکنان هم بايد بيشتر تلاش کنند تا اين سوءتفاهم برطرف شود چرا که من اعتقاد دارم اين يک سوتفاهم است و بازيکنان کوتاهي نمي‌کنند.

 

 چقدر زمان لازم داريد تا پرسپوليس را به تيمي که مد نظر خودتان و هواداران تيمتان هست برسانيد؟

 

ما زمان زيادي براي اين کار لازم داريم چرا که ايده‌هاي زيادي هم داريم اما مي‌دانيد که در فوتبال زمان مهم است و بايد اين زمان کوتاه باشد تا بتوانيم به خواسته خودمان برسيم. ما در کوران مسابقات هستيم و در اين شرايط نمي‌توان خيلي در تيم تحول به وجود آورد اما تغييراتي که مي‌توانيم را در زمين پياده مي‌کنيم.

 

 

 

 پرسپوليس براي هجومي بازي کردن نياز به ابزار هجومي هم دارد. آيا اين ابزار در تيم شما ديده مي‌شود؟

 

وقتي که پيشکسوتان و هواداران معتقدند که ما در اين دو بازي هجومي بازي کرديم پس اين نشان مي‌دهد که تا حدودي اين ابزار را داريم.

 

 آخرين بازي پرسپوليس در نيم‌فصل اول و نيم‌فصل دوم مقابل استقلال است و قرارداد شما هم تا پايان فصل به امضاي طرفين رسيده. نتيجه دربي رفت و برگشت چقدر در تمديد قرارداد شما براي سال آينده مؤثر است؟

 

ببينيد هر مربي براي ماندگاري بايد نتيجه بگيرد و سرنوشت هر مربي به نتيجه‌گيري بستگي دارد. ما هم از اين قائده مستثني نيستيم و به دنبال نتيجه‌گيري خوب هستيم اما به پرسپوليس نيامده‌ايم که براي خودمان جا درست کنيم يا سند باشگاه را به نام خودمان بزنيم اما اين را بدانيد که قطعاً تيم هفته به هفته بهتر مي‌شود.

 

 شما معمولاً مقابل استقلال با هر تيمي بوديد نتيجه گرفتيد. آيا هواداران پرسپوليس مي‌توانند به ادامه اين روند مثبت با پرسپوليس هم اميدوار باشند؟

 

همينطور است و من هم از حالا اميدوارم که در آن دو بازي مثل ساير بازي‌ها به برتري برسيم.

 

 پرسپوليس امسال ليگ قهرمانان آسيا را هم در پيش دارد. براي اين بازي‌ها چه فکري و چه برنامه‌اي داريد؟

 

اين را بدانيد که فلسفه فوتبال در آسيا و رقابت در آن 100درصد با فوتبال ما فرق دارد چرا که آنجا سطح فوتبال به مراتب بالاتر است و تيم‌هاي قوي‌تري و بهتري حريفان ما هستند اما ما هم براي اين بازي‌ها برنامه داريم و بايد تقويت شويم. اين تقويت هم شامل رقابت‌هاي داخلي خواهد شد و هم ليگ قهرمانان آسيا، هرچند که در آسيا به اين تقويت بيشتر نياز داريم.

 

 اين تقويت تنها در زمينه بازيکنان خواهد بود و يا شامل کادر فني هم مي‌شود؟

 

به کادر فني فعلاً کسي اضافه نمي‌شود و هدف ما براي تقويت بازيکنان تيم است.

 

 داستان رضا نوروزي به کجا رسيد؟ آيا واقعاً او را از ليست تيم کنار مي‌گذاريد؟

 

هنوز دراين باره چيزي مشخص نيست و من بايد با پزشک پرسپوليس حرف بزنم اما احتمال زيادي دارد که او را در تيم نگه داريم.

 

 در اين چند سال اخير پرسپوليس همواره مشکلاتي داشته که باعث عدم نتيجه‌گيري اين تيم شده است. از اينکه اين مشکلات براي شما هم در ادامه راه مشکل‌ساز بشود نمي‌ترسيد؟‌

 

من دوست ندارم به گذشته بگردم و پشت سرم را نگاه کنم. نگاه من و مجموعه پرسپوليس به آينده است و برنامه‌اي که داريم براي آينده تيم است و کاري به گذشته‌ها نداريم.

 

 شما گفتيد قصد تقويت پرسپوليس را داريد. اين تقويت شامل کدام خطوط مي‌شود؟‌

 

ما در هر سه خط دفاع، هافبک و مهاجم بايد تقويت شويم چرا که رقابت‌هاي معتبري مثل ليگ قهرمانان آسيا در پيش داريم و در ليگ برتر هم بايد براي عنواني در خور شأن بجنگيم.

 

 بازيکنان مهمي مثل پولادي، جلال حسيني و خلعتبري از پرسپوليس جدا شدند. شما دوست داشتيد کداميک از اين بازيکنان در تيمتان باقي مي‌ماندند؟‌

 

خب به عنوان يک مربي دوست داشتم همه اين بازيکنان در تيم باقي بمانند اما حالا که از پرسپوليس رفتند بايد جايگزينان خوبي براي آنها داشته باشيم.

 

 در اين چند وقت با پيشکسوتاني مثل مهدوي‌کيا، کريمي، دايي و پروين در پرسپوليس خوب برخورد نشد. از اينکه چنين برخوردي با خود شما بشود نگران نيستيد؟

 

بله حرف شما را قبول دارم و تا الآن متأسفانه با پيشکسوتان پرسپوليسي خوب برخورد نشده اما اميدوارم که ديگر چنين مسائلي را شاهد نباشيم و اين موارد تکرار نشود.

 

 علي پروين در گفت‌وگو با يک برنامه تلويزيوني عنوان کرد که چون پرسپوليس در ابتداي فصل خوب بسته نشده احتمال موفقيتش بسيار کم است. شما با اين حرف چقدر موافقيد؟

 

علي پروين پيشکسوت باشگاه پرسپوليس و مربي من است و من هم به نظرش احترام مي‌گذارم و حرف پروين برايم محترم است اما ما همه تلاشمان را مي‌کنيم و اينکه موفق شويم يا نه، بستگي به تلاش خودمان دارد.

 

شما يکي از منتقدان کارلوس کي‌روش بوديد و حالا او دوباره سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان شده است. از اينکه اختلاف نظرهاي شما دو نفر به ضرر بازيکنان پرسپوليس شود نگران نيستيد؟

 

مگر ما به دنبال تسويه‌حساب شخصي بوديم؟! کي‌روش اگر بخواهد چنين تفکري داشته باشد پس نشان داده که حرفه‌اي نيست. پرسپوليس پتانسيل خوبي از نظر بازيکنان دارد و فکر مي‌کنم با بهتر شدن شرايط تيم قطعاً بازيکنان بيشتري مي‌توانند به تيم ملي دعوت شود و شما مطمئن باشيد که هفته به هفته تيم ما بهتر خواهد شد و اميدوارم که کي‌روش چنين تفکري نداشته باشد.

 

 اين هفته پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان بازي دارد. در خصوص اين بازي چه صحبتي داريد؟

 

براي اين بازي هم برنامه‌هاي خوبي داريم و قطعاً پس از ارزيابي استقلال خوزستان و شناخت نقاط ضعف و قوت اين تيم بر روي اين نکات بيشتر کار مي‌کنيم تا بتوانيم برتري خودمان را به حريف غالب کنيم.

 

 به عنوان سؤال پاياني؛ پرسپوليس مقابل راه‌آهن سکوهاي آرامي را تجربه کرد و همه فقط تيم را تشويق کردند. نظر شما در اين خصوص چيست؟

 

هواداران پرسپوليس تيم را دوست دارند و چه من باشم و چه شخص ديگري آنها دنبال شخص خاصي نيستند و ما هم به عشق هواداران پرسپوليس بازي مي‌کنيم چرا که آنها عاشق تيمشان هستند.

 

-فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 1,048
  • بازدید سال : 33,524
  • بازدید کلی : 625,645