loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 46 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مربي پيشين دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس و فعلي تيم صباي قم روز سه‌شنبه براي پيگيري وضعيت مطالباتش به باشگاه پرسپوليس رفته بود اما برخورد مناسبي با وي نشده بود.

 سعيد عزيزيان در رابطه با علت حضورش در باشگاه پرسپوليس، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: در سال 91 مربي دروازه‌بان‌ها و دستيار يحيي گل‌محمدي در پرسپوليس بودم. از آن موقع درصدي از قراردادم را از اين باشگاه طلب دارم و به همين خاطر روز سه‌شنبه براي چندمين بار به باشگاه رفتم تا پيگير اين مساله باشم. اما برخورد مناسبي با من صورت نگرفت.

 

وي ادامه داد: ابتدا پيش منتقمي رفتم که او گفت اين مساله در حوزه کاري‌اش نيست و من بايد پيش آقاي سياسي بروم. به دفتر سياسي رفتم. به منشي او گفتم که مي‌خواهم با او ديدار کنم که سياسي در ابتدا گفت که وقت ندارد اما من گفتم که به هر نحوي شده امروز بايد با او ديدار کنم. منشي هم اين موضوع را به او اعلام کرد.

 

مربي پيشين دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس اضافه کرد: حدود يک ساعت پشت در دفتر آقاي سياسي منتظر ماندم تا او از اطاقش بيرون بيايد. او اصلا مرا نمي‌شناخت. بعد از سه ساعت که رزومه کاري خودم را براي ايشان شرح دادم، مساله طلبم را به او گفتم. سياسي هم گفت اين موضوع را در جلسه بعدي هيات مديره مطرح کرده و در هفته‌هاي آينده نتيجه آن مشخص مي‌شود.

 

عزيزيان همچنين گفت: اين رفتار با کسي که چندين سال در پرسپوليس به عنوان بازيکن و مربي حضور داشته درست است؟ کل قرارداد من با پرسپوليس 35 ميليون بود که 20 ميليون آن را در زمان مديريت رويانيان دريافت کردم و تنها 15 ميليون از اين باشگاه طلب دارم که چندين بار براي آن به باشگاه مراجعه کردم. اما هيچ فايده‌اي نداشت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,031
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 33,507
  • بازدید کلی : 625,628