loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 29 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چرا از آغاز نيمه دوم تيم خود به خود عقب کشيد اين در حالي است که مربيان اصلاً دستور چنين کاري را صادر نکرده بودند.

مهرداد کفشگري در مورد بازي پرسپوليس و راه‌آهن که منجر به پيروزي 2 بر يک سرخپوشان شد، اظهار داشت: در نيمه اول، بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم و تيم برتر زمين بوديم اما نمي‌دانم چرا از آغاز نيمه دوم تيم خود به خود عقب کشيد؛ اين در حالي است که مربيان اصلاً دستور چنين کاري را صادر نکرده بودند.

 

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا پرسپوليس مشکل بدني دارد، خاطرنشان کرد: به آن صورت مشکل بدني وجود ندارد و ما بيشتر از لحاظ روحي و رواني مشکل داريم.

 

هافبک پرسپوليس ادامه داد: در اين فصل نتوانستيم خوب نتيجه بگيريم که اين مسئله روي روحيه بازيکنان اثر منفي گذاشته است. همين موضوع باعث شده در 30 دقيقه پاياني بازي‌هايمان به خاطر استرسي که وجود دارد دچار مشکل شويم.

 

کفشگري در خصوص اينکه آيا پرسپوليس مي‌تواند به روزهاي اوجش برگردد، عنوان کرد: کم‌کم شرايط خوبي پيدا مي‌کنيم و اگر 2،3 پيروزي پياپي کسب کنيم مي‌توانيم از فشاري که روي تيم وجود دارد خارج شويم.

 

وي در مورد اينکه چرا در بازي با راه‌آهن در پست هافبک چپ بازي کرده، گفت: از لحظه‌اي که وارد زمين شدم در پست هافبک دفاعي بازي کردم ولي چون سيد علي فاطمي کمي بي‌تجربه بود سعي کردم کمي به سمت چپ متمايل شوم تا به او هم کمک کنم. واقعاً جو براي فاطمي سنگين بود.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,949
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,885
  • بازدید ماه : 3,885
  • بازدید سال : 36,361
  • بازدید کلی : 628,482