loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 83 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 معان وزیر ورزش و جوانان گفت: مسائل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را با مشورت کارشناسان و متخصصان پیش برده‌ام و به یقین می‌گویم وضعیتی که این دو باشگاه در حال حاضر دارند بهترین وضع است.

امیررضا خادم در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که دلیل شرکت شما در مناظره‌ها فوتبالی چیست و چه هدفی را دنبال می‌کنید، اظهار کرد: به عنوان یک فرد ورزشی در طول سال‌های گذشته شاهد بوده ام که معمولا مدیران و دست اندرکاران مدیریت ورزش ایران پاسخگوی عملکرد خود نبودند و این رفتار حق مردمی که می‌خواستند از حقایق ورزش آگاهی پیدا کنند نادیده می‌گرفت.

وی افزود: برای همین چه زمانی که نماینده مردم در مجلس بودم و چه حالا که به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان هستم معتقدم دانستن،حق مردم است و باید صادقانه پاسخگوی مسئولیتم باشم.

خادم که در دو مناظره با دادکان و مصطفوی اخیرا به رادیو جوان رفته است، در ادامه به سایت وزارت ورزش گفت: به کارم ایمان دارم و می‌دانم که چه کرده‌ام. مسائل این دو باشگاه بزرگ را با مشورت کارشناسان و متخصصان پیش برده ام و به یقین می‌گویم وضعیتی که این دو باشگاه در حال حاضر دارند بهترین وضع است. حضور من در این مناظره ها برای اگاهی بیشتر مردم و علاقمندان و دلسوزان ورزش بوده است.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش وجوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: در طول این مدت کم لطفی زیادی به من شد و تهمت و بی انصافی زیادی از سوی عده ای دیدم و شنیدم. حتی حریم معنوی و شخصیتی من را خدشه دار کردند ولی به یاری خدا این کار دشوار را به سرانجام می‌رسانم و از حضور در هیچ مناظره و پاسخگویی به افکار عمومی ترسی ندارم. اتفاقا مُصر بر این برنامه‌ها هستم چرا که مردم باید پشت پرده این فوتبال را بدانند و ابهامات برطرف شود.

خادم درباره نتیجه مناظره‌های اخیر خود با دادکان و مصطفوی تصریح کرد: به هرحال دوستانی به عنوان نجات دهنده فوتبال در رسانه‌ها صحبت می‌کنند ولی در این دو برنامه اصرار من برای شنیدن راهکار و ارائه برنامه بی نتیجه ماند و بیشتر شنیدم که بهتر است تو نباشی!

معاون وزیر ورزش و جوانان با استقبال از نقدهای منصفانه و آگاهانه درباره واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه برای مردم خیلی از موضوعات شفاف اعلام شده است و امیدوارم فارغ از مسائل فرعی، کارشناسان و دلسوزان ورزش به موضوعات اصلی بپردازند و اگر راهکار دارند حتما برای پیشرفت این موضوع به من و همکارانم اعلام نمایند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,112
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,048
  • بازدید ماه : 5,048
  • بازدید سال : 37,524
  • بازدید کلی : 629,645