loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 19 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آنجلو هنريکوئز به دينامو زاگرب پيوست

 

بازيکن 20 ساله منچستريونايتد از دو سال پيش که از يونيورسياد شيلي به اين تيم پيوسته نتوانسته جاي ثابتي در ترکيب اصلي يونايتد براي خود بدست آورد و براي بار دومين سال متوالي قراردادي قرضي را تجربه خواهد کرد.

 

اين مهاجم جوان در اولين سال حضور خود در يونايتد 5 ماه را به صورت قرضي در تيم ويگان سپري کرد و در سال دوم به صورت يک فصل قرضي به تيم دسته دومي رئال زاراگوزا توپ زد و توانست 6 بار در 25 بازي براي اين تيم اسپانيايي گل زني کند.

 

وي درباره اين انتقال به سايت باشگاه کروات چنين گفت : "من از حضورم در دينامو زاگرب خوشحالم ، با آن ها ميتوانم به چيزهاي خوب زيادي برسم. من انگيزه هاي بسيار زيادي دارم و ميخواهم براي بالاتر رفتن سطح کيفي تلاش کنم و معتقدم که اين بهترين باشگاه براي انجام اين کار است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,581
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,517
  • بازدید ماه : 3,517
  • بازدید سال : 35,993
  • بازدید کلی : 628,114