loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 23 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

  حمید استیلی سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: همه اعضا هیات مدیره باشگاه باید بخشی از کارها را برعهده بگیرند.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، حمید استیلی در اولین نشست اعضا جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: من خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم. سال‌های زیادی را در این تیم به عنوان بازیکن و مربی مشغول به کار بودم. هر زمان هم که خواستند در خدمت باشگاه بودم. در دو سال گذشته هم در آکادمی و پیشکسوتان باشگاه مشغول به فعالیت بودم و تمام تلاشم را کردم تا بتوانم برای پرسپولیس افتخار آفرینی کنم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه با اشاره به همدل بودن اعضا هیات مدیره ادامه داد: هرکدام از ما در هیات مدیره وظیفه‌ای داریم و باید به آن عمل کنیم. من نمی‌خواستم سخنگو باشم ولی با اصرار دوستان این سمت را قبول کردم و در حال حاضر با توجه به جایگاهی که دارم احساس مسئولیت می‌کنم و در این یک سالی که زمان داریم می‌توانیم کارهای مفیدی را انجام دهیم. باید این نکته را هم اضافه کنم که با توجه به همدل بودن تمام اعضای هیات مدیره آینده‌ای روشن در انتظار تیم خواهد بود.

حمید استیلی در خصوص کارهایی که تا به حال انجام داده است، گفت: ما با معاون آموزش و پرورش آقای حمیدی جلساتی را برگزار کردیم تا بتوانیم تفاهمنامه‌ای را به امضا برسانیم تا از امکانات آموزش و پرورش استفاده کنیم و همچنین از با استعدادیابی‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم بازیکنان نخبه را شناسایی کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه در پایان گفت: همه ما باید بخشی از کارها را بر عهده بگیریم. اکنون تیمی که داریم بسیار خوب است و اگر تقویت شود می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم. ما باید به باشگاه پرسپولیس شکلی تازه بدهیم و با این همسو بودن که در هیات مدیره است حتما می‌توانیم به اهدافمان برسیم. مردم سرمایه ما هستند و این سرمایه نیاز به شفاف‌سازی و صداقت دارد تا آنها هم با ما همراه شوند.

استیلی تاکید کرد با علی دایی هیچ اختلافی ندارم و خودم سرمربی بوده‌ام و می‌دانم که حیطه فنی متعلق به سرمربی است و کسی نباید ورود کند، هدف ما موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,285
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,221
  • بازدید ماه : 5,221
  • بازدید سال : 37,697
  • بازدید کلی : 629,818