loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 37 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

ظریف : دیدن بازی‌های پرسپولیس از نزدیک لذت‌بخش است

 

 دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: تماشای دیدارهای پرسپولیس از نزدیک برایم لذت‌بخش است.


فرهاد ظریف که برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران به ورزشگاه رفته بود،  در این خصوص گفت: در مجموع برای دومین بار است که در طول عمرم به ورزشگاه آزادی می‌آیم و برای من که طرفدار پرسپولیس هستم دیدن دیدارهای این تیم از نزدیک، لذت‌بخش است.

وی ادامه داد:‌ پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به خوبی عمل کرده و فکر می‌کنم برای بازی اول، نتیجه راضی کننده بود.

ظریف در خصوص فوت حسین معدنی گفت: دیروز به ملاقات او رفتیم که در کما بود و صبح امروز که این موضوع را متوجه شدیم شرایط‌ برایمان بسیار غم‌انگیز شد. کواچ نیز تمرین را تعطیل کرد تا به خانه معدنی رفته و با خانواده او همدردی کنیم. امیدوارم خانواده او نیز از این شرایط سخت هر چه سریع‌تر خارج شود.

والیبالیست تیم ملی در پایان گفت: معدنی کمک زیادی به والیبال ایران کرده بود و به واقع همه والیبالی‌ها مدیون او هستند.
 

 

 

مرجع : پرسپولیس نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 175
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,814
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,750
  • بازدید ماه : 3,750
  • بازدید سال : 36,226
  • بازدید کلی : 628,347