loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 39 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

نوروزی: قراردادم با پرسپولیس سفید امضا نیست / مشکل انضباطی نداشتم و قراردادم را ثبت کردم

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد.

رضا نوروزی پس از ثبت قراردادش با باشگاه پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران در این خصوص عنوان کرد: روز گذشته (یکشنبه) جلسه کمیته انضباطی برگزار و مشخص شد که قرارداد من با نفت مشکلی ندارد تا امروز قراردادم را با پرسپولیس ثبت کنم.

وی با بیان اینکه قراردادش با پرسپولیس یک ساله است، در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد سفید امضا کرده، گفت: قرارداد من سفید امضا نیست و مبلغ آن نوشته شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,897
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,833
  • بازدید ماه : 3,833
  • بازدید سال : 36,309
  • بازدید کلی : 628,430