loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 23 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حسینی پیغام مشکل مالی‌اش را به من رسانده و من هم به اطلاع رحیمی رساندم.

محمد پنجعلی در مورد مشکل سیدجلال حسینی و هشدار به پرسپولیسی‌ها برای رفع مشکلش تا 25 خرداد اظهار داشت: سید جلال حسینی بابت مشکلی که داشت من را در جریان گذاشت و گفت تا 25 خرداد باید مشکلش حل شود، چون از باشگاه طلب دارد، من هم همه را به اطلاع رحیمی رساندم و حالا باید ایشان تصمیم بگیرد که چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: من دیگر راجع به این موضوع حرفی ندارم و وظیفه‌ام را انجام داده‌ام، بالاخره این بازیکن هم در اردوی تیم ملی است و طبق قولی که داده دچار مشکل شده است.

وی درباره اخباری مبنی بر ندادن رضایتنامه نوری در صورت رفتن به استقلال نیز گفت: من در این باره نمی‌توانم اظهارنظری کنم، برخی موضوعات توسط مدیرعامل پیگیری و انجام می‌شود و من فقط در حیطه وظیفه خودم حرکت می‌کنم. من در جریان شکل و نحوه دادن رضایتنامه به نوری نیستم، اما برای مشکلاتش صحبت‌هایی را انجام داده‌ام.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,304
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,240
  • بازدید ماه : 3,240
  • بازدید سال : 35,716
  • بازدید کلی : 627,837