loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 33 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته با وجود پیشنهادهای خارجی که دارد، فصل بعد هم پیراهن این باشگاه را بر تن خواهد کرد.

پیام صادقیان  با بیان این مطلب افزود: من از تیم‌های عربی و اروپایی پیشنهاد دارم و این را می‌توانید از مدیربرنامه‌هایم بپرسید. با این حال تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم و حتی در این خصوص با علی دایی هم حرف زدم. من به خاطر او و هواداران پرسپولیس در این تیم می‌مانم و امیدوارم یک فصل فوق‌العاده داشته باشم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,418
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,354
  • بازدید ماه : 4,354
  • بازدید سال : 36,830
  • بازدید کلی : 628,951