loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 23 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات حسین هدایتی گفت: نه تنها به هدایتی بدهکار نیستم، بلکه طلبکار هستم.

حمید رضا سیاسی  درباره اظهارات حسین هدایتی مبنی بر اینکه اسناد و چک‌های برگشتی از وی منتشر شده است، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که من در جایی عنوان نکرده‌ام که هدایتی را نمی‌شناسم. ضمن اینکه در جریان طلب‌های ایشان از اسپانسر و دیگر مسائلی که عنوان کرده‌اند، نیستم.

وی افزود: در سال 89 معامله‌ای با هدایتی انجام دادم و قرار بود تراکمی به ارزش 2 میلیارد تومان از ایشان خریداری کنم اما به دلیل اینکه در آن زمان در شهرداری این تراکم قابل انتقال نبود، معامله صورت نگرفت. این مسئله را به هدایتی که چند فقره چک به وی داده بودم، گفتم و او نیز چک‌هایی را که خرج کرده بود را بازگرداند و پولش را نیز پرداخت کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هدایتی با شخصی به نام مهریزی مشکلاتی داشت اما در مورد موضوع خودم، خرده حسابی با هدایت دارم که هنوز نتوانسته‌ام او را ببینم تا در این زمینه صحبت کنیم. قرار بود هدایتی چک‌هایی را به من پس دهد که این اتفاق به تاخیر افتاده است. بنابراین نه تنها بدهکار نیستم، بلکه طلبکار هم هستم.

سیاسی با اشاره به نشست چند وقت پیش با علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در سالن نشست، خبرنگاری از من سوال پرسید که با هدایتی معامله‌ای انجام داده‌اید که من پاسخ دادم معامله‌ای صورت نگرفته است. شاید باید کلمه «اخیرا» را اضافه می‌کردم تا ابهاماتی پیش نیاید. معامله من و هدایتی مربوط به 3 سال پیش بود و منظورم این بود که در چند وقت اخیر معامله‌ای انجام نداده‌ایم که اکنون بدهکار باشم.

وی ادامه داد: هدایتی در تاریخ 93/03/01 دو فقره چک 150 میلیون تومانی را با این ادعا که من آنها را پاس نکرده‌ام، منتشر کرد. اکنون گواهی این دو چک را در اختیار خبرگزاری تسنیم گذاشته‌ام تا همه بدانند چک‌ها برگشت خورده ولی خود هدایتی این چک‌ها را پرداخت کرد. باز هم تاکید می‌کنم که  مقداری خرده حساب دارم که این پول را از هدایتی می‌گیرم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که چه سندی مبنی بر طلبش از هدایتی دارد، تصریح کرد: یک فقره چک از هدایتی دارم و در فرصت مناسب او را ببینم، طلبم را از هدایتی خواهم گرفت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه هدایتی گفته از اسپانسر پرسپولیس 10 میلیارد تومان طلب دارد، گفت: من در جریان این مسائل نیستم. اسپانسر ما یعنی آقای گل‌رخسار را در نخستین جلسه‌ای که با امیر رضا خادم در وزارت ورزش و جوانان داشتیم، ملاقات کردم و تا آن زمان او را ندیده بودم. بنابراین من اسپانسر پرسپولیس نیستم. نمی‌توانم بگویم چون معامله‌ای در گذشته بین گل‌رخسار و هدایتی صورت گرفته است، باعث شود که فکر کنیم اسپانسر به تعهداتش عمل نمی‌کند. اگر این چنین فکر کنیم، بیهوده‌ است.

سیاسی در پایان گفت: هدایتی از ورزش دوستانی است که کمک‌های زیادی به بخش‌های مختلف فوتبال داشته و از او تشکر می‌کنم اما من بدهی به ایشان ندارم. نامه زیر را هم به همین دلیل در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار می‌دهم تا مشخص شود مشکلی ندارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,880
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,816
  • بازدید ماه : 2,816
  • بازدید سال : 35,292
  • بازدید کلی : 627,413