loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 28 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  افشین اسماعیل زاده هافبک جوان پرسپولیس سال گذشته به صورت قرضی در تیم بیرامار پرتغال بازی می کرد.

او طی روزهای اخیر با باشگاه پرسپولیس به مشکلاتی برخورده بود. با این این بازیکن جوان تماس گرفتیم تا آخرین وضعیتش را از زبان خودش جویا شویم.

 

* بالاخره مشکلت با پرسپولیس حل شد؟

آقای رحیمی قول داده است که در آینده ای خیلی زود مشکلم را حل کند. الان حدود دو سال است که از باشگاه هیچ دریافتی نداشته ام. من با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم و طی صحبتی که با رحیمی داشتم ، قرار شد که در فصل آتی در جمه سرخپوشان حاضر باشم و با شروع تمرینات در جمع سایر پرسپولیسی ها حضور پیدا کنم.

 

* شرایطت در پرتغال چطور بود؟

شرایط واقعا سخت بود. مشکلات مالی در پرتغال واقعا مرا اذیت می کرد. زمان زیادی بود که از باشگاه پولی نگرفته بودم و خانواده ام از تهران برایم پول می فرستادند. اما با این وجود تمام تلاشم را انجام دادم تا مورد توجه کارلوس کی روش قرار بگیرم که متاسفانه این گونه نشد. در آنجا که بودم مورد توجه یکی دو تیم پرتغالی از جمله بنفیکا قرار گرفتم. این تیم حتی دعوتنامه رسمی هم برای من فرستاد که من اعلام کردم که آنها باید با پرسپولیس مذاکره کنند. آنها پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه هم فرستادند. من هم در این مورد بارها با آقای مشیری تماس گرفتم و از آنها خواستم که پیگیر این موضوع شوند. اما مسئولان پرسپولیس با بی توجهی به این موضوع باعث شدند تا بنفیکایی ها به جای من یک بازیکن زیر 23 سال دیگر را جذب کنند.

 

* سال آینده در پرسپولیس خواهی ماند؟

من با پرسپولیس قرارداد دارم و در جلسه ای هم که با رحیمی داشتم قرار شد که یک سال دیگر در جمع سرخپوشان بمانم. ولی من باید برای حضور در پرسپولیس با علی دایی صحبتی داشته باشم تا نظر او را در رابطه با خودم بدانم. من امسال تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم نظر دایی را به خودم جلب کنم زیرا آرزوی من حضور در ترکیب فیکس پرسپولیس است و برای آنکه به آن دست پیدا کنم، به آب و آتش خواهم زد.

 

* از رقابت با بازیکنانی چون صادقیان و خلعتبری نمی ترسی؟

من در تیم ملی امید با پیام، محسن و امید عالیشاه همبازی بودم و آنها از بهترین دوستان من هستند. اما جدا از رفاقت، حاضرم برای حضور در ترکیب فیکس پرسپولیس با هر بازیکنی رقابت کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,266
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,202
  • بازدید ماه : 3,202
  • بازدید سال : 35,678
  • بازدید کلی : 627,799