loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 34 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  مدافع تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازی کردنش در جام جهانی مهم نیست بلکه نتیجه گرفتن ایران مهم‌ است.


محمدرضا خانزاده درباره دعوت شدنش به تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: خیلی استرس داشتم و وقتی این خبر را شنیدم واقعا خوشحال شدم. نمی‌دانستم چگونه باید خوشحالی کنم.

وی همچنین افزود: خدا را شکر می‌کنم که می‌توانم در لیست 23 نفره ایران در جام جهانی باشم. سقف آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است و من هم از این بابت خوشحالم که به این آرزو می‌رسم.

وی درباره خط خوردن نام چهار بازیکن از لیست تیم ملی نیز گفت: سردار آزمون و مهدی شریفی که از لیست تیم ملی خط خوردند جزو بهترین فوتبالیست‌های ایران هستند و مطمئنا این اتفاق از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند. درباره محمدرضا خلعتبری هم باید بگویم او یکی از بهترین مهاجمان ایران است و من برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله در رویدادهای بعدی در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چقدر شانس دارید که در جام جهانی بازی کنید اظهار کرد: مهم نیست من بازی کنم. مهم این است که تیم ملی ایران نتیجه بگیرد. نتیجه‌گیری و موفقیت ایران مهم‌تر از بازی کردن من است. به هر حال من تمام تلاشم را می‌کنم اگر بازی کردم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

مدافع تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: من از کی‌روش تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و با انتخاب کردنم من را به آرزویم که همان حضور در جام جهانی است رساند. آقای کی‌روش چیزهای زیادی به من یاد داد و من هم امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد ایشان را بدهم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,124
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,060
  • بازدید ماه : 4,060
  • بازدید سال : 36,536
  • بازدید کلی : 628,657