loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 80 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

 

مهدي حسيني نسب دستيار حميد استيلي در راه‌آهن خبر حضور امير مقصودلو خواننده زيرزميني ايراني در تمرينات اين تيم را تکذيب کرد.

حسيني نسب گفت: من خودم اين خبر را از پسرم شنيدم. صبح که سر تمرين بوديم چنين خبري نبود وقتي به خانه آمدم پسرم گفت؛ اين خواننده در صفحه اينستاگرام خودش اين خبر را داده. شايد اين خواننده مي‌خواهد خودش تيم درست کند اما هيچ صحبتي در مورد حضور او در تمرينات نشده خودش دوست دارد در تمرينات راه‌آهن باشد و ظاهرا اعتقاد دارد اگر در تيم هاي بزرگ مثل پرسپوليس و استقلال باشد برايش حاشيه درست مي‌ کنند.

 

حسيني نسب در مورد جريمه هاي کميته انضباطي فدراسيون هم اعتراض کرد و گفت: من نمي‌ دانم چرا جريمه شدم، من به خاطر شيطنت سرپرست استقلال‌خوزستان وارد دعوا شدم وگرنه توهيني نکردم. چه در زماني که بازي مي‌ کردم و چه در زماني که مربيگري مي‌ کنم هيچ وقت اخلاق را زيرپا نگذاشتم. دوست ندارم اصلا در حاشيه باشم و در اين بازي هم اتفاقاتي افتاد که مجبور شدم براي آرام کردن جو وارد عمل شوم.

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 797
  • بازدید ماه : 797
  • بازدید سال : 33,273
  • بازدید کلی : 625,394