loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 46 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

لوسيانو ادينهو مهاجم برزيلي تراکتورسازي براي حضور در تيم ملي ايران تمايل نشان داده بود و علاقمند بود براي تيم ملي با سرمربي گري کي روش بازي کند.

 اما کي روش در جواب اين درخواست ادينهو اعلام کرد فقط شهروند کاملا ايراني را به تيم ملي دعوت مي کند. در همين خصوص و شرايط تراکتور گفت و گويي با ادينهو انجام داديم که مي خوانيد:
اردوي خوبي برگزار کرديم
بعد از برد مقابل سايپا 4 روز تعطيل بوديم که براي استراحت به مسافرت رفتم. بعد از اين تعطيلات تمرينات را در تهران دوباره شروع کرديم و مي خواهيم از بازي با پيکان دوباره استارت قدرتمندي در ليگ داشته باشيم. در حال حاضر شرايط خوبي داريم و مي خواهيم همين روند را تا پايان فصل ادامه دهيم و بتوانيم براي هواداران قهرماني بياوريم.
پاس گل هم مهم است
بعد از بازي با سايپا هر کسي من را ديد گفت چرا در اين بازي گل نزدي. من در دو بازي سپاهان و سايپا گل نزدم اما در خدمت تيم بودم. در بازي با سايپا به محسن دلير پاس گل دادم و اول به تيمم فکر مي کنم.تراکتورسازي در اين بازي 3 امتياز گرفت و من هم به همين خاطر خوشحالم. ما بايد در خدمت تيم باشيم تا بتوانيم خودمان را در صدر جدول نگه داريم. من هم اگر موقعيت داشته باشم گل مي زنم.
به خاطر دايي شماره 10 را پوشيدم
من 6 سال در فوتبال ايران شماره 30 مي پوشيدم و در بازي با سايپا تصميم گرفتم شماره 10 را بپوشم. تا پايان فصل شماره 10 مي پوشم و اين شماره را دوست دارم. اصلا هم اين شماره براي من بدشانسي نمي آورد چون پاس گل هم خيلي مهم است. از گلزني بقيه هم خوشحال مي شوم و شادي مي کنم. علي دايي در فوتبال جهان خيلي معروف است و بيشترين گل زده را دارد. به خاطر علي دايي شماره 10 را انتخاب کردم و از پوشيدن پيراهن شماره 10 هم خوشحالم.
تابعيت ايراني مي گيرم
من با اينکه کي روش گفته فقط يک شهروند ايراني را به تيم ملي دعوت مي کند مشکلي ندارم. من دوست دارم براي تيم ملي ايران بازي کنم اما در نهايت سرمربي تيم ملي تصميم مي گيرد. من براي موفقيت تيم ملي ايران دعا مي کنم.من درخواست تابعيت ايراني داده ام و ايران را وطن دوم خودم مي دانم. من دوست دارم تابعيت ايراني بگيرم و شهروند اين کشور محسوب مي شوم. نمي دانم چقدر طول مي کشد تا تابعيت ايراني بگيرم اما اميدوارم زودتر اين اتفاق بيافتد.
به رحمتي گل مي زنم
بازي با پيکان سخت است و ما خودمان را براي اين بازي آماده مي کنيم.رحمتي دروازه بان پيکان خيلي خوب است و گل زدن به او راحت نيست. اما وظيفه من گلزني است و در اين بازي هم به رحمتي گل مي زنم.
-ورزش سه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,071
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,007
  • بازدید ماه : 2,007
  • بازدید سال : 34,483
  • بازدید کلی : 626,604