loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 59 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

 

عليرضا فغاني امروز از طرف کميته داوران تا اطلاع ثانوي از شرکت در داوري محروم شد. او شب گذشته به برنامه نود آمد و در آن نسبت به کمبود اطلاعات کارشناس هاي داوري اعتراض کرد.

او مدعي بود که کارشناسان داوري بايد اطلاعاتشان را به روز کنند. فغاني در مورد دليل محروميتش گفت: من به خاطر اينکه به کارشناسان انتقاد کردم محروم نشدم. به خاطر اين محروم شدم که کار غيرقانوني انجام دادم. به نظر من محروميتي که کميته داوران براي من در نظر گرفته بود درست بود چون تخلف انجام دادم.

 

او ادامه داد: من فقط قصد کمک به جامعه داوري را داشتم ولي عده اي نسبت به حرف هاي من برداشت بد انجام دادند. پيشاپيش از آقاي خداداد افشاريان و تمام کساني که منظور من را بد متوجه شدند، معذرت خواهي مي‌ کنم.

 

او در پاسخ به اين سوال که آيا مدت زمان محروميتش را مي‌ داند يا نه گفت: نمي‌ دانم چقدر محروم شده ام و فعلا حکم قطعي براي من صادر نشده است. با اين حال تابع قانون هستم و هر تصميمي بگيرند مي‌ پذيرم.

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,581
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,517
  • بازدید ماه : 4,517
  • بازدید سال : 36,993
  • بازدید کلی : 629,114