loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 152 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

متس هوملس، کاپيتان بروسيا دورتموند، اعلام کرد قصد ندارد اين باشگاه را ترک کند.

در اين تابستان شايعات زيادي در مورد جدايي اين ملي پوش آلماني از دورتموند به گوش مي رسيد و گفته مي شود منچسترسيتي هم همچنان به دنبال خريد اوست اما هوملس تاکيد کرد که هيچ تمايلي براي جذب دورتموند ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" اينکه بشنويد باشگاه هاي بزرگي به دنبال خريد شما هستند، جالب است. اما اين اصلا من را تحت تاثير قرار نمي دهد. من در دورتموند به اندازه کافي پول در مي آوردم. هميشه باشگاهي پيدا مي شود که بيشتر از دورتموند دستمزد بدهد اما در طول حضورم در اينجا، دورتموند، اين باشگاه پيشرفت زيادي داشت.

به هر حال، فکر مي کنم همين مقدار پول برايم کافي است. اگر روزي بخواهم به بازي کردن در خارج از آلمان فکر کنم، دليل آن پول نخواهد بود. اما در حال حاضر حتي به آن فکر هم نمي کنم. هنوز راه درازي در پيش داريم.

باشگاه هاي زيادي هستند که تنها در يک باشگاه بازي کردند و بازيکنان فوق العاده اي هم بودند. براي مثال، پائولو مالديني در ميلان يا استيون جرارد در ليورپول. خيلي خوشحال مي شوم اگر جرارد با ليورپول قهرمان ليگب رتر شود. مسي هم هميشه براي بارسا بازي کرده است. شواين اشتايگر و توماس مولر هم هميشه در بايرن بازي مي کنند."

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,518
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,454
  • بازدید ماه : 2,454
  • بازدید سال : 34,930
  • بازدید کلی : 627,051