loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 19 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

ونگر معتقد است که ژيرو براي آرسنال مهره اي کليديست و تمديد قرارداد او خبري خوب براي توپچي هاست.

 آرسن ونگر امروز تاييد کرد که باشگاه آرسنال با اليويه ژيرو بر سر تمديد قرارداد به توافق رسيده است. پيش از اين اخباري مبني بر تمديد قرار داد اين مهاجم فرانسوي به گوش رسيده بود که امروز ونگر مهر تاييدي بر اين شايعات زد.

 

قرارداد ژيرو تا سال 2018 تمديد خواهد شد و حقوق اين بازيکن نيز از هفته اي 77 هزار پوند به 115 هزار پوند افزايش خواهد يافت. ژيرو در 102 بازي براي توپچي ها زننده 42 گل بوده و هم اکنون به دليل شکستگي پا از ميادين به دور است و مشخص نيست کي آماده بازي خواهد شد.

 

ونگر گفت :" ما در آرسنال به دنبال ثبات هستيم. ژيرو براي من مهره اي کليدي محسوب مي شود و من به او ايمان دارم. او کيفيت ما را بالاتر مي برد و براي هواداران نيز بازيکن مهميست. از تمديد قرار داد او خوشحال خواهم شد و مي دانم که او با باشگاه به توافق رسيده است "

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,111
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,047
  • بازدید ماه : 2,047
  • بازدید سال : 34,523
  • بازدید کلی : 626,644