loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 19 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که هنوز مشخص نیست در این تیم می‌ماند یا از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.

رضا نورمحمدی  در مورد وضعیت فعلی‌اش گفت: فعلاً که خبر خاصی نیست. در چند روز گذشته بازیکنان برای مشخص شدن وضعیت‌شان به باشگاه رفته‌اند و من هم روز شنبه به باشگاه می‌روم تا وضعیتم مشخص شود. باشگاه چند روزی پیش مقداری از طلب‌های بازیکنان را پرداخت کرد ولی هنوز بحث چک‌ها و ماشین‌ها مشخص نشده است. حالا باید به باشگاه بروم تا وضعیت مالی و تسویه حسابم بابت فصل گذشته مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا سال بعد هم در پرسپولیس بازی خواهی کرد؟»، افزود: فعلاً که چیزی مشخص نیست و صحبتی هم با من نشده است. اول باید بحث مسائل مالی و تسویه حساب روشن شود و بعد در مورد آینده تصمیم خواهم گرفت. هنوز ماندن یا جدایی من از پرسپولیس مشخص نشده و مذاکره‌ای هم با باشگاه در مورد فصل بعد نداشته‌ام.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,115
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,051
  • بازدید ماه : 4,051
  • بازدید سال : 36,527
  • بازدید کلی : 628,648