loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 98 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

 

سرمربي بارسا در نشست خبري پس از بازي با گرانادا گفت که اصلا نمي داند که چه زماني با رئال بازي دارند و اين بازي در حال حاضر مورد توجه وي قرار ندارد.

بارسلونا موفق شد تا با برتري 6-0 مقابل گرانادا تساوي روز چهارشنبه مقابل مالاگا را بدست فراموشي بسپارد.لوئيس انريکه سرمربي بارسا در نشست خبري پس از اين بازي گفت:

 

بازي آسان در مقايسه با ديدار مقابل مالاگا

 

در طول فصل، همانند بازي با مالاگا مسابقات دشوار زيادي در پيش داريم.براي بازي مقابل گرانادا با بازيکناني که براي خط هافبک مد نظر داشتم، صحبت کرده بودم. آنها تاثير خود را به خوبي در جريان بازي گذاشتند. فعال، پرتحرک و دقيق بازي کردند. کل تيم امروز عالي بازي کرد

 

استفاده از زاوي در ترکيب ثابت

 

من تا دلتان بخواهد کت خوب و باارزش براي پوشيدن دارم و مي توانم هر زمان هر کدام را که دلم بخواهد به تن کنم.(استعاره از داشتن هافبک هاي باارزش).اين يک مزيت براي من به حساب مي آيد.ژاوي برخي مواقع بازي خواهد کرد و برخي مواقع هم به او بازي نخواهد رسيد. اين مساله براي اغلب بازيکنان اتفاق مي افتد.

 

رسيدن به بازي با رئال با حفظ اختلاف 4 امتيازي

 

به بازي با رئال نه علاقه دارم، نه مرا نگران مي کند و نه اصلا مي دانم که چه زماني برگزار خواهد شد. براي من مهم بازيکنانم هستند. ببينيم که چگونه و در چه شراطي به آن بازي خواهيم رسيد.

 

تفاوت اساسي به نسبت بازي با مالاگا

 

هيچگاه دو بازي را نمي توان باهم مقايسه کرد.بازي در خارج از خانه، متفاوت از بازي در داخل خانه است. هواداران در نوکمپ با تشويق هاي خود به ما کمک زيادي مي کنند. بازيکنان من ماشين نيستند.امروز به نسبت بازي با مالاگا نمايش بهتري داشتيم.

 

چهارصدمين گل مسي

 

مسي يک نابغه است. او از فوتبال لذت مي برد. اگر همينگونه با جديت به فوتبالش ادامه دهد، مي تواند آماري بسيار بهتر به ثبت برساند. اگر رونالدو، مايکل جردن فوتبال است، مسي از نظر من "ويلت چمبرلين" است که در يک بازي بسکتبال 100 امتياز بدست آورد. از نظر من مسي بهترين بازيکن دنياست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,418
  • بازدید ماه : 1,418
  • بازدید سال : 33,894
  • بازدید کلی : 626,015