loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 26 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

فرانک لمپارد، هافبک منچسترسيتي عنوان کرد که او قصد دارد قرارداد قرضي اش با سيتي را تمديد کند.

 لمپارد در اوايل تابستان به باشگاه نيويورک سيتي آمريکا پيوست و تا شروع فصل جديد در ام ال اس، به صورت قرضي به منچسترسيتي پيوست. او عملکرد خوبي به همراه سيتيزن ها داشته و حالا صحبت از تمديد قراردادش با آنها را مطرح کرد.

 

او گفت: " بسيار ساده است. من تا ابتداي ژانويه قرارداد دارم و در آن موقع تصميم خواهم گرفت. وقتي به صورت قرضي به سيتي پيوستم، 6 هفته ي پيش يا بيشتر، قرار بر سر اين شد که تا ژانويه در اينجا بمانم و قرار بهم نخورده است. نمي‌خواهم فراتر از محدوده ي اختياراتم صحبت کنم يا تصميم بگيرم. وظيفه ي من نيست. اين مشخصا وظيفه ي باشگاه است که در اين مورد تصميم گيري کند.

 

پس از گلي که به چلسي زدم، انتقاداتي از من شد. فکر مي‌کنم در حال حاضر مهم ترين چيز براي من اين است که خوب تمرين کنم و خوب بازي کنم و بعد ببينم که چه اتفاقي رخ خواهد داد. من تا ژانويه قرار داد دارم و اين تمام چيزيست که در حال حاضر مي‌توانم به شما بگويم. واقعا نمي‌دانم که چه اتفاقي رخ مي‌دهد و بايد باقي اتفاقات را به عهده ي باشگاه گذاشت."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,479
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,415
  • بازدید ماه : 4,415
  • بازدید سال : 36,891
  • بازدید کلی : 629,012