loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 48 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

آرين روبن، هافبک بايرن مونيخ پس از بازگشتش به ميادين در پيروزي 4-0 تيمش مقابل پادربورن، عنوان کرد که از دوري از ميادين، رنج مي‌برده است.

 هافبک هلندي، که در جام جهاني به لاله‌ها کمک کرد تا بتوانند رتبه ي سوم جهان را بدست آورند، 3 بازي ابتدايي بوندس ليگا را به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا، از دست داد. او مقابل پادربورن، فيکس شد و پايه ريز 3 گل تيمش بود.

 

او در جمع خبرنگاران گفت: " دوران مصدوميتم به شدت رنج آور بود. وقتي بازي به دقيقه 86- 85 مي‌رسيد، پيش خودم مي‌گفتم، ديگر آخر بازي است. مي‌توانستم 20 دقيقه بازي کنم ! "

 

بايرن روز شنبه به مصاف کلن مي‌رود و سپس براي تقابل با زسکا مسکو، به روسيه سفر خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,551
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,487
  • بازدید ماه : 2,487
  • بازدید سال : 34,963
  • بازدید کلی : 627,084